Senaste nytt

Singapore airlines och SAS efter 1/9-24

Vet ni om man får eurobonus om flighten är LH*** men operated by SIA? Går inte göra en claim då LH inte finns med på fältet som val.

Vet ni om man får eurobonus om flighten är LH*** men operated by SIA? Går inte göra en claim då LH inte finns med på fältet som val.
Jag har fått poäng för det, men det tog 4 månader och 20-tal mail till Ebretro och Diamond supporten innan jag fick in poängen.

Hur är det med loungetillgång?
Inte klart än vad jag vet - avtalet som skulle vara klart i november verkar vara försenat
Jag reste hem från Singapore (SIA ekonomi) för en vecka sen och fick då komma in i loungen. Jag sa att jag var osäker på om jag hade access men förklarade att jag hade status med SAS. Det var inga konstigheter. Jag kunde ta med mig en gäst in också.

Jag reste hem från Singapore (SIA ekonomi) för en vecka sen och fick då komma in i loungen. Jag sa att jag var osäker på om jag hade access men förklarade att jag hade status med SAS. Det var inga konstigheter. Jag kunde ta med mig en gäst in också.
Silverkris eller Krisflyer Gold?

Hei!
Fruen har EBG, skal fly t/r Manila med SK og SQ, i økonomi. Får hun noen fordeler hos SQ?
(Kan ikke booke gratis sete på SQ , kun på SK flightene. Ingen ekstra bagasje, kun 1 koffert)

Toppen