intressenten
Medlem
Nej inte ännu.Har du fått några poäng?
Nej inte ännu.Har du fått några poäng?
Sorry, typo. Skulle vara FRA-SIN med SQ såklartJa, SQ flyger inte FRA-ARN så tänkte väl att det var med Lufthansa.
Kan det vara codeshare som ställer till det då? Ren SQ-bokning till EuroBonus borde funka men LH är ju svårare nu. Invänta svar från EBretroSorry, typo. Skulle vara FRA-SIN med SQ såklart
För sträckan ARN-FRA på samma biljett så kom poängen in direkt.
Får hoppas på det, men EBretro känns lite som ett svart hål.Kan det vara codeshare som ställer till det då? Ren SQ-bokning till EuroBonus borde funka men LH är ju svårare nu. Invänta svar från EBretro
Samma för mig, har fått poäng för en av fyra SQ fligther för 3-4 veckor sedan.Jag har nu väntat i över 2 veckor på mina poäng från SQ-flygning. Endast eko... Får väl ge mig på SAS igen om detta.
Kontaktade SAS kundjänst igen, fick svaret: "Jag ser att det har skickats vidare till eurobonus avdelningen för registrering av poängen och det behandlas just nu, det kan dröja ett tag innan man får svar och poängen".Samma för mig, har fått poäng för en av fyra SQ fligther för 3-4 veckor sedan.
Har mailat både EBRETRO och Diamond supporten, men inget svar från någon av dom.
Har du fått poäng ännu?Kontaktade SAS kundjänst igen, fick svaret: "Jag ser att det har skickats vidare till eurobonus avdelningen för registrering av poängen och det behandlas just nu, det kan dröja ett tag innan man får svar och poängen".
Jag har inte fått mina ännu, trots upprepade samtal till Diamond supporten som lovar att kontakta ebretro och få det prioriterat.Har du fått poäng ännu?
Fan, vad smidigt alltså!Jag har inte fått mina ännu, trots upprepade samtal till Diamond supporten som lovar att kontakta ebretro och få det prioriterat.