Senaste nytt

Singapore airlines och SAS efter 1/9-24

Jag har nu väntat i över 2 veckor på mina poäng från SQ-flygning. Endast eko... Får väl ge mig på SAS igen om detta.

Jag har nu väntat i över 2 veckor på mina poäng från SQ-flygning. Endast eko... Får väl ge mig på SAS igen om detta.
Samma för mig, har fått poäng för en av fyra SQ fligther för 3-4 veckor sedan.
Har mailat både EBRETRO och Diamond supporten, men inget svar från någon av dom.

Samma för mig, har fått poäng för en av fyra SQ fligther för 3-4 veckor sedan.
Har mailat både EBRETRO och Diamond supporten, men inget svar från någon av dom.
Kontaktade SAS kundjänst igen, fick svaret: "Jag ser att det har skickats vidare till eurobonus avdelningen för registrering av poängen och det behandlas just nu, det kan dröja ett tag innan man får svar och poängen".

Jag har inte fått mina ännu, trots upprepade samtal till Diamond supporten som lovar att kontakta ebretro och få det prioriterat.
Fan, vad smidigt alltså! :( Jag och hela familjen på tio pers åker till Singapore (med SIA) på onsdag. Man skulle ju gärna vilja att intjänandet av poäng fungerar automatiskt och snabbt. Vi har väl inte heller hört något mer om loungetillgång och eventuella andra förmåner ännu, eller hur?

Toppen