Senaste nytt

Singapore Airlines nu öppen för bokning med Eurobonus 2023-02-15

Status
Stängd för vidare inlägg.

Homer

Medlem
Ja, men höjningen av UK APD i premium cabin longhaul 1 apr 2023 är från £ 185 till £ 191 (band B) resp £ 200 (band C, ny indelning), så själva höjningen är inte särskilt stor. Ungefär så här har det sett ut länge.

Samtidigt så halverar de APD på inrikes från £13 till £6,50.
Så britterna gör det billigare att flyga inrikes medan fransoserna överväger att förbjuda inrikesflyg

Ungefär som när Danmarnk höjde hastigheten på motorväg samtidigt som Sverige sänkte.:D
 

Piffsan

Medlem
**SUPERTIPS **
Sökte lite sporadiskt igår kväll på SIN Bus och tänkte det hade varit så häftigt att få flyga SIN-JFK (Världens längsta non-stop flyg - 18h+ - OCH i Business!)
Hittade 1 (!) avgång med 2 (!) platser i Bus!! Har själv inte möjlighet att boka men tänker att det är värt att tipsa här som tack för alla fina råd man själv fått :)

4 JULI - SIN - JFK - BUSINESS 2 pax tillgänglig på SAS *A sökmotor.

Hoppas någon här får möjlighet att testa världens längsta non-stop flight i Singapore Airlines Business och lägga ut fin reserapport här :)
 

Osten

Medlem
**SUPERTIPS **
Sökte lite sporadiskt igår kväll på SIN Bus och tänkte det hade varit så häftigt att få flyga SIN-JFK (Världens längsta non-stop flyg - 18h+ - OCH i Business!)
Hittade 1 (!) avgång med 2 (!) platser i Bus!! Har själv inte möjlighet att boka men tänker att det är värt att tipsa här som tack för alla fina råd man själv fått :)

4 JULI - SIN - JFK - BUSINESS 2 pax tillgänglig på SAS *A sökmotor.

Hoppas någon här får möjlighet att testa världens längsta non-stop flight i Singapore Airlines Business och lägga ut fin reserapport här :)
Förlåt, supertips är nog att ta i... Men absolut en intersant iakttagelse nu när Singapore öppnat luckorna totalt för bonus bokningar till Eurobonus. :)
Drog en snabb sökning januari 2024, SIN-JFK, hittade 10+ avgångar med mellan 2-3 platser i Business.
 

Thornado

Medlem
**SUPERTIPS **
Sökte lite sporadiskt igår kväll på SIN Bus och tänkte det hade varit så häftigt att få flyga SIN-JFK (Världens längsta non-stop flyg - 18h+ - OCH i Business!)
Hittade 1 (!) avgång med 2 (!) platser i Bus!! Har själv inte möjlighet att boka men tänker att det är värt att tipsa här som tack för alla fina råd man själv fått :)

4 JULI - SIN - JFK - BUSINESS 2 pax tillgänglig på SAS *A sökmotor.

Hoppas någon här får möjlighet att testa världens längsta non-stop flight i Singapore Airlines Business och lägga ut fin reserapport här :)
Sen finns även tillgång för 2 personer vidare samma kväll med SAS i business JFK-CPH. Nån som lyckas övertala bokningsagenten att få boka SIN-JFK-CPH?
 

Filip

Medlem
Äntligen Singapore Airlines igen! Snodde precis SIN-FRA-GOT, genomgående i C. Första försöket så var det tvärt nej, det gick inte att lägga till FRA-GOT. Antagligen pga married segments sa agenten.

HUACA
Ett samtal till och 5 min senare så var plötsligt married segments borta
och bokningen löst. :cool:
 

toer00

Medlem
Fick mail från awardflights sent i går kväll att LHR-SIN var tillgängligt den 13 Nov, efter att ha febrilt letat efter lämplig hemresa, hittade jag 2 platser SIN-CPH. Vågade inte chansa så jag nöp SIN-CPH direkt online. och ringde sedan SAS i går morse och bad att få lägga till LHR-SIN med fortsättning till HKT och anslutningar ARN-LHR,CPH-ARN. Dvs ARN-LHR-SIN-HKT, SIN-CPH-ARN.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

squeezen

Medlem
Fick mail från awardflights sent i går kväll att LHR-SIN var tillgängligt den 13 Nov, efter att ha febrilt letat efter lämplig hemresa, hittade jag 2 platser SIN-CPH. Vågade inte chansa så jag nöp SIN-CPH direkt online. och ringde sedan SAS i går morse och bad att få lägga till LHR-SIN med fortsättning till HKT och anslutningar ARN-LHR,CPH-ARN. Dvs ARN-LHR-SIN-HKT, SIN-CPH-ARN.
Blev det change avgift, eller det löste sig med att den inte kunde bokas online
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen