Taggen
Medlem
Fast ut från Singapore har väl aldrig varit problem eller?2023, Mars, ut från SIN till CPH gick det utmärkt också.
Visa bifogad bild 146673
Men å andra isdan vart jag tokdålig 4h senare så vettefan om jag rekommenderar hummern dock..
Fast ut från Singapore har väl aldrig varit problem eller?2023, Mars, ut från SIN till CPH gick det utmärkt också.
Visa bifogad bild 146673
Men å andra isdan vart jag tokdålig 4h senare så vettefan om jag rekommenderar hummern dock..
Från cph gick inte i februari 2023, sin-cph gick dock.Någon som har flugit Business CPH-SIN på senaste och kunnat boka Book the Cook?
Ser ut som att det inte går längre.
SIN-HKG sträckan fungerar dock.
Visa bifogad bild 146656
Gick inte från CPH i november hellerFrån cph gick inte i februari 2023, sin-cph gick dock.
Åkte samma flight på nyårsdagen - sambon var inte 100 % nöjd med köttbiten pga. well done men min kycklingrätt var bra. Överlag bra käk på våra fyra ben med SQ (två var med book the cook). Hade också tur och fick dubbelsängen mellan SIN - LHR, markant bättre benutrymmeHär kommer en liten Book the cook rapport från Singapore till Heathrow.
1. Chicken rice. Grymt bra. Smakar precis som på Hawker i Singapore.
Visa bifogad bild 149030
2. Beef Steak. Riktigt bra också. Något för Well Done för min smak men väldigt fin köttbit. Dock så tycker jag att "middagen" på SQ308 serveras alldeles för tidigt. Hade varit mer nice med ett snack ungefär halvvägs och sen middag innan landning.
Visa bifogad bild 149031
Båda i Business på A380.
Åkte samma flight, i dubbelsängen, nästföljande dagÅkte samma flight på nyårsdagen - sambon var inte 100 % nöjd med köttbiten pga. well done men min kycklingrätt var bra. Överlag bra käk på våra fyra ben med SQ (två var med book the cook). Hade också tur och fick dubbelsängen mellan SIN - LHR, markant bättre benutrymme![]()