Samosaguas
Medlem
Varför inte kolla in Hisop med 1 stjärna i Guide Michelin och avsmakningsmeny för 61 euro.Jag letar efter ett bättre ställe i Barcelona som har fullservice (avsmakning) lunchtid på vardagar. Finns det?
Varför inte kolla in Hisop med 1 stjärna i Guide Michelin och avsmakningsmeny för 61 euro.Jag letar efter ett bättre ställe i Barcelona som har fullservice (avsmakning) lunchtid på vardagar. Finns det?
Ganska säker på att ABaC gör lunch fortfarande. Slå en signal till dom, en kul upplevelse.Jag letar efter ett bättre ställe i Barcelona som har fullservice (avsmakning) lunchtid på vardagar. Finns det?
Har någon här erfarenheter från House or Prime Rib i San Francisco? Läste någonstans att de hade en Michelinstjärna, eller så kanske det bara var jag som blandade ihop det med Peter Luger.
Hej
Har fått bord på JAAN i Singapore. Är det någon som har käkat där? Vet att Flutes har också fått bra kritik.
Eller kan ni rekommendera en bra fine dining för frun blir 50 så vill ha det lite extra godis..
Tackar på förhand / flapps
Iggys ligger väl på Hilton om jag inte är helt ute?
Nå? Vad tyckte du?Passar på att besöka matbaren ikväll nu när jag bor på Grand i veckan. Har varit på matsalen förrut och blev väl inte jätteimponerad men vi får väl se...
Faktiskt över förväntan, kanske inte riktigt lika prisvärt som jag föreställt mig men riktigt bra käk. Jag åtNå? Vad tyckte du?![]()