Tonton
Medlem
Frukostfrågan var retoriskFör mig handlar Swiss F till stor del om FCL E. En av få lounger jag numera planerar lite extra tid.
![]()
FCL E är verkligen riktigt trevligt - Njut!
Frukostfrågan var retoriskFör mig handlar Swiss F till stor del om FCL E. En av få lounger jag numera planerar lite extra tid.
![]()
..du holder et højt, kompromisløst niveau ! Jeg er imponeret. Føler mig i sammenligning selv som lidt af en tilbudsjæger (container-rotte?) og må tilstå jeg som oftest kan klare mig med lidt mindre. Fremragende billeder
Limousine service har jeg virkelig også opdaget i stedet for almindelig taxi. Hvis jeg skal rejse "midt på dagen" fungerer tog til Kastrup fra Malmö jo helt fint og det plejer jeg at gøre. Men når man skal tidligt afsted, eller kommer sent hjem - så er det ikke meget dyrere, men ganske meget bedre, end almindelig taxi. Jeg bliver så godt som altid kørt af samme chauffør, super service og han ved præcist hvor jeg skal sættes af. Mercedes S lang i stedet for BMW 730 lang, men dejlig bil uanset... Limhamns Hyrverk er det jeg kører med.
Vad är det för dyr och spännande konferens du ska på?
För en Frey-ovan resenär: Vad är den stora skillnaden mot att boka tex Uber Lux där det oftast dyker upp just S-class eller 730/40 serie? Alltid haft trevliga chaufförer där också som vet exakt vart jag är och vart jag ska. Skulle tro till en bråkdel av priset?
OT: Jag också. Var på sista så blir kul att se "första" också. FruBrandten var där igår och tyckte det var bra!
Funkar hur bra som helst! Har också en x360 13" och använder filtret hela tiden.![]()
Hur tycker du det elektroniska privacy filtret fungerar?
Jag skall beställa ny jobbdator och kan välja X360 eller 850 (både med likadan hw spec).
Att slippa ha ett löstagbart filter ser jag som en fördel om det fungerar tillfredställande.
EK