Senaste nytt

Senator.. ut på tur igen, ofrivilligt ensam..

Gomorron vänner:

8093bc991014fb8f1a59ec67845599f5.jpg

Har iofs varit vaken länge. Nu dagens första ilandsfråga: var skall jag äta frukost?
1. Hilton loungen
2. Hilton restaurangen
3. Swiss FCL A
4. Swiss FCL E

Gomorron vänner:

8093bc991014fb8f1a59ec67845599f5.jpg

Har iofs varit vaken länge. Nu dagens första ilandsfråga: var skall jag äta frukost?
1. Hilton loungen
2. Hilton restaurangen
3. Swiss FCL A
4. Swiss FCL E
Skulle nog satsat på FCL, Har inte testat E och inte varit i A sen de byggde om men min erfarenhet är att de brukar leverera.
Samt du kan ju få champagne till frukosten

Vänner,

Jag skall försöka hålla en någorlunda uppdaterat tråd med min nu något amputerade resa till Austin, TX. Nästa vecka skall jag på konferans och som ni har sätt i tråden: ESTA: slarva inte.. kan få stora konsekvenser | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor så är jag själv :(

Rutten är
Idag ARN-ZRH med Swiss
Imorgon ZRH-ORD med Swiss F ombord B77W. Jag är ingen O'Hare fantast, men det är min första dagsresa med Swiss F ombord B77W så jag valde denna. Men tidtabellen innebär att jag missar sista UA till Austin direkt, så det blir ORD-IAH-AUS med United Domestic First också i morgon.
Vad är det för dyr och spännande konferens du ska på?

Resan från hemmet gick med Freys som vanligt när det är Swiss eller Lufthansa First. Jag har börjat använda Freys ibland när jag har väldigt tidigare morgnar eller sena hemresor.
För en Frey-ovan resenär: Vad är den stora skillnaden mot att boka tex Uber Lux där det oftast dyker upp just S-class eller 730/40 serie? Alltid haft trevliga chaufförer där också som vet exakt vart jag är och vart jag ska. Skulle tro till en bråkdel av priset?

Njut min vän!
Själv ska jag imorrn på Swedish House Mafia i Stockholm.....
OT: Jag också. Var på sista så blir kul att se "första" också. FruBrandten var där igår och tyckte det var bra!

Hur tycker du det elektroniska privacy filtret fungerar?
Jag skall beställa ny jobbdator och kan välja X360 eller 850 (både med likadan hw spec).
Att slippa ha ett löstagbart filter ser jag som en fördel om det fungerar tillfredställande.

EK
Funkar hur bra som helst! Har också en x360 13" och använder filtret hela tiden. :)

Toppen