JPE
Medlem
Hos Austrian valde jag Manage Bookings och öppnade bokningen mha Booking Code (loggade inte in) och där inne tog jag bort numret och lade sedan till det igen.Hur gjorde du?
Hos Austrian valde jag Manage Bookings och öppnade bokningen mha Booking Code (loggade inte in) och där inne tog jag bort numret och lade sedan till det igen.Hur gjorde du?
Funkade inte alls för mig och LH livechatt agent ville bara ha pröjs för det precis som om jag försökt reservera sätet själv på hemsidan.Hos Austrian valde jag Manage Bookings och öppnade bokningen mha Booking Code (loggade inte in) och där inne tog jag bort numret och lade sedan till det igen.
Det sa de först med men då skickade jag länken till dem att det är en förmån och då gick detFunkade inte alls för mig och LH livechatt agent ville bara ha pröjs för det precis som om jag försökt reservera sätet själv på hemsidan.
Länken du skicka var från Miles & Mores sida som specificerar förmåner man har som senator?Det sa de först med men då skickade jag länken till dem att det är en förmån och då gick det
Länken du skicka var från Miles & Mores sida som specificerar förmåner man har som senator?
Samma här. Varken LH:s vanliga support eller M&M support verkar intresserade av att förstå frågan när jag ställde den till dem. Ingen kan svara, M&M support hänvisar till LH support som först hänvisar till SAS för att de ställt ut biljetten och därefter tillbaka till M&M support när jag påpekade att det knappast är SAS uppgift att svara på frågor om förmåner för M&M-förmåner på ett LH-flyg.När jag är inne på existerande sätesbokning så ser jag att jag själv kan reservera i Preferred/extra legroom zone utan avgift, men inte sällskapet.