Hmmm gjorde precis som igår när jag la upp detta men ändå kommer alla bilderna som en klump (också) längst ner i posten. Vet inte om det påverkar hur sidan laddas eller om det går att ta bort utan att paja kopplingen till texten så jag låter det vara just nu.
Det beror nog på att du laddar upp typ 30 bilder och sidan bara lägger in 20 bilder i inlägget. De bilder som du inte använder, men har laddat upp, hamnar längst ned som bilagor.
Ja på morgonen. Blev 10 på dagen. Igår kväll när jag kom till hotellet var det 0. I morse +1 och nu +6 (kl11:32 lokal tid).Ser skoj ut men jag blir trött bara av att titta på alla bilder. Tur att du har ditt jobb och inte jag.
Men 4 plus i Las Vegas, var det dagtid?
Exakt det var så jag gjorde. Infogade alla men sen kom jag på att vissa inte behövde vara med och istället för att klicka på "ta bort" längst ner så tog jag bara bort de från inlägget. Har rapporterat om någon kan ta bort. Tack.Precis som @kaktusen säger så är de bilder som inte är med i inlägget längst ner som extra bilagor.
Jag gör alltid längre rapporter från datorn och väljer "lägga till alla" eller vad det nu står, så kopplas alla bilder direkt i inlägget sen får man pussla så de hamnar rätt bara vilket kan ta en evighet![]()
Glömde tillägga:Instruktionen behövs... Bordet hoppar ut som en giljotin mot magen, sladdrar till position och är som vanligt för lågt.
![]()
![]()
Flygvärdinnan lovade att hon lagt ett kit på min plats och att någon måste ha tagit två. Det fanns inga extra så 1h innan landing kom hon med ett kit som skulle vara för returresan. Hoppas det gick bra ändå för den passageraren.Har inte sett röken av något amenity kit än med det kanske kommer...?
Måste vara samma som på Swiss. Jag hade samma problem och även att få in bordet igen. Inte helt självinstruerande.Glömde tillägga:
Efter live demo från flygvärdinnan så gick det att höja bordet med ett snäpp.