John Rosenbaum
Medlem
Som vanligt, oerhört stark destination och rapport!
Kul med en lite annorlunda destination!Är detta en bonusresa? Med typ Lufthansa? Visum för att komma in i landet?
Finns det fatöl och vad kostar i så fall en sådan?![]()
Är det kontanter som gäller överallt eller funkar det med kort?Och sist men viktigast fråga - en lokalbärs går på 1000 XOF, cirka 17kr. Det är lagom pris om ni frågar mig![]()
Därefter var det dags att ta sig vidare till ny stad och eftermiddagsaktivitet.To be continued!
Nu till dagens viktigaste fråga: Jag brukar definiera ett besökt land som ”ett land där jag har varit och bidragit till den lokala ekonomin”. Rent krasst bockar jag i alla mina egna kriterier, men det var ett väldigt kort besök och definitivt ingen stämpel i passet. Vad säger BC-juryn – får jag ticka Nigeria?
Ett solklart ja!Nu till dagens viktigaste fråga: Jag brukar definiera ett besökt land som ”ett land där jag har varit och bidragit till den lokala ekonomin”. Rent krasst bockar jag i alla mina egna kriterier, men det var ett väldigt kort besök och definitivt ingen stämpel i passet. Vad säger BC-juryn – får jag ticka Nigeria?
Kör oftast att en lokal öl måste drickas för att det ska räknas, eller sova en natt. Finns ju vissa små länder som kanske inte har lokal öl dock, då får man vara kreativ.Nu till dagens viktigaste fråga: Jag brukar definiera ett besökt land som ”ett land där jag har varit och bidragit till den lokala ekonomin”. Rent krasst bockar jag i alla mina egna kriterier, men det var ett väldigt kort besök och definitivt ingen stämpel i passet. Vad säger BC-juryn – får jag ticka Nigeria?