Andreas.Net
Medlem
Det vet jag faktiskt inte att dem har det återstår att se.Hmm, mkt intressant att SAS bokade om resan kostnadsfritt. Det kan nog inte vara vanligt.
Det vet jag faktiskt inte att dem har det återstår att se.Hmm, mkt intressant att SAS bokade om resan kostnadsfritt. Det kan nog inte vara vanligt.
Fast de kan ju knappast ha bokat om dig på eget bevåg och belastat ditt konto. Så kan det omöjligtvis fungera.Det vet jag faktiskt inte att dem har det återstår att se.
Precis! Börjar likna något nu.Älskar när det blir lite action i dessa trådar! Lex resorna med @Brandten tex.
Dock skönt att höra att det verkar lösa sig relativt smidigt för dig. Håller tummarna!
Iaf var det en del ställen tidigare som ej accepterade mobila boardingkort, kanske hkg var på den lsitanLäser man vissa inlägg här kan man tro att SAS precis lanserat möjligheten att checka in och få boardingkort i appen. Är det något speciellt med utresor från Hong Kong?
Jag vet inte om just från Hong Kong men från Beijing fungerade det inte tidigare (jag vet inte hur det är nu).Iaf var det en del ställen tidigare som ej accepterade mobila boardingkort, kanske hkg var på den lsitan
I och med att vissa medier i Hong Kong rapporterar så små saker som t ex en Audi är vid vägkanten pga punktering av alla fyra däck, kan man tro att de skulle rapportera en trafikolycka.Jag har som sagt noll koll på vägar i Hong Kong men jag skulle tippa på att det var mellan Tsing Yi och Sunny Bay i och med att jag frågade taxichaffisen ifall han kunde ta en annan väg, och han sa att det inte gick.
Vet inte i vilken utsträckning sådana här saker rapporteras i media, det kanske beror på i fall någon skadade sig eller så, det enda jag vet var att det blev en tillräcklig bilkö för att jag skulle komma försent.
Jo det verkar onekligen så, jag kan ju bara gå på taxichaffisen sa till mig så jag vet ju inte.I och med att vissa medier i Hong Kong rapporterar så små saker som t ex en Audi är vid vägkanten pga punktering av alla fyra däck, kan man tro att de skulle rapportera en trafikolycka.
Audi泊大埔路邊 4條輪胎被放氣 | 即時新聞 | 突發 | 20170514
Nej det kan de ju inte rimligtvis göra, men jag skulle kunna tänka mig att det kan bli så att dem vid incheckning vill ha betalt av mig, men om det går att checka in online så behöver jag ju inte besöka incheckningsdisken, dom kan knappast kräva mig på pengar vid gate ?Fast de kan ju knappast ha bokat om dig på eget bevåg och belastat ditt konto. Så kan det omöjligtvis fungera.