Senaste nytt

[SEMI LIVE]Nu skall guldet bärgas - min första milagerun

Jag fattar dock varför ingen svarar när man ringer till sas ?
Kanske fullt upp med EuroBonus, men där inte sagt att dom inte ska svara om dom har öppet "24/7".

Nu vet ju inte jag hela orsaken till att du missade din flight, men om du inte "låg och sov" eller liknande tror du inte amex/solid sponsrar på en övernattning och lite käk via ditt Amex?

Jag frågade mest för att se om någon hade något tips hur jag skall göra, just kan man inte ringa till sas.
Har du ringt det danska SAS numret ( hittar inte det just nu) där svarar de 24/7 jag tror att du hamnar i Tallin.
Nu slår det mig det är nog bara guld som kan ringa det.

Jag är tillbaka på Hilton Garden Inn Mong Kok, fick ett rum på samma våning som igår dock 600 HK$ billigare så det var ju bra.

Själva anledningen till att jag missade flyget var till största delen att min taxi fastnade i trafik, det var en trafikolycka och långa köer som följd, det är väl möjligt att jag lämnade hotellet lite sent men vi borde ha hunnit med god marginal.

När jag kom in till incheckningen så hade dom precis stängt, då var det ändå ca 45 min innan planet skulle lyfta men när jag frågade i servicedisken som i sin tur ringde gaten så sa dem att det redan var för sent, lite märkligt kan man tycka när jag inte hade något incheckat baggage.

Summeringen blir väl att jag har ett hyfsat case mot försäkringsbolaget.

Vi får se vad som händer, jag måste invänta svenska öppettider.

Jag får se det positivt, jag har en dag till Hong Kong.

Toppen