Senaste nytt

[Semi-live] Kära dagbok... Asienresan som äntligen blev av!

Grym sammanställning, även om det finns lite att jobba på när det kommer till designen ;)

Jag älskar sammanställningar. Först och främst för att det är bra att se vad man lägger pengar på. Men det blir också tydlig hur mycket poängen är värt - speciellt ur en besparingsperspektiv. En liknande resa där man bara betalat med cash hade man kanske inte gjort, utan man hade budgeterat lite hårdare.

Ännu en gång, tack!

Tyvärr så badar vi i eurobonuspoäng där hemma, svårare att få ledigt från kneget än att spara ihop poäng tyvärr!

Jag kan offra mig, ifall ni skulle behöva lätta på kontot, av någon anledning.

RIktigt bra värde att kunna vara borta 1 månad 2 personer för ca 35k SEK i kostnad för alla hotell och flyga business.
Det är sånt här man alltdid önskar man kan boka och alltid lika kul när man får till liknande bokningar.

Tack för att du delat med dig av resan och sammanställning av allt.

Grym sammanställning, även om det finns lite att jobba på när det kommer till designen ;)

Jag älskar sammanställningar. Först och främst för att det är bra att se vad man lägger pengar på. Men det blir också tydlig hur mycket poängen är värt - speciellt ur en besparingsperspektiv. En liknande resa där man bara betalat med cash hade man kanske inte gjort, utan man hade budgeterat lite hårdare.

Ännu en gång, tack!

Jag kan offra mig, ifall ni skulle behöva lätta på kontot, av någon anledning.

Ja jag gillar också ha det uppspaltat för att få en bra överblick av allt, inte bara kostnad utan lite var man befinner sig ett visst datum.
Har en sambo där hemma som troligen landade på en svingande spade när hon föddes, så skickade den så fort jag blev klar med utkastet så hon kunde ha i telefonen istället för att fråga mig konstant "När är vi här?" "Vilken datum är vi där?" :D

Ska se vad jag kan göra på poängfronten till dig ;)

RIktigt bra värde att kunna vara borta 1 månad 2 personer för ca 35k SEK i kostnad för alla hotell och flyga business.
Det är sånt här man alltdid önskar man kan boka och alltid lika kul när man får till liknande bokningar.

Tack för att du delat med dig av resan och sammanställning av allt.
Ja värdet på så sätt är jag ganska nöjd med ändå!
Då har vi ändå försökt hålla en budget och enbart bott på ett boende utanför Hilton och Accor som är mina kedjor jag kör på, men den gången fanns inga alternativ!

Hade man hyrt ut lägenheten där hemma så hade man inte varit minus jättemånga kronor egentligen med tanke på hur pass mycket billigare det är att äta och leva på dom där platserna än vad man hade gjort om man hade haft semester på hemmaplan!

Toppen