Senaste nytt

[Semi Live] GOTBound & Mrs. GOTBound; LHR via ARN

GOTBound

Medlem
4B2C66DD-C30A-4372-B265-3D1C0DCEC96B.jpeg


4005DF8E-D07F-4C4C-94EF-D01A322EBAD4.jpeg

En tur med Thames Clipper till Embarkment följt av en kortare promenad till Her Majesty’s Theatre med en sedvanlig skål, en promenad och tunnelbana senare är det nu dags för en tidig middag...

EK
 

GOTBound

Medlem
FBC6CE59-F07A-4A93-91E4-76BAA170968F.jpeg


Matiné med en av våra favoriter; Phantom of the Opera, följt av en tidig middag på Bubble Dogs vilket min tidigare post avslöjade.

En Uber till hotellet och en snabb drink i Exec loungen tänkte vi, vi kom till loungen en minut i åtta och då var det kliniskt rent på snacks och dryck... just nu funderar vi på kvällens aktiviteter.

EK
 

Tonton

Medlem
Visa bifogad bild 98431

Matiné med en av våra favoriter; Phantom of the Opera, följt av en tidig middag på Bubble Dogs vilket min tidigare post avslöjade.

En Uber till hotellet och en snabb drink i Exec loungen tänkte vi, vi kom till loungen en minut i åtta och då var det kliniskt rent på snacks och dryck... just nu funderar vi på kvällens aktiviteter.

EK

Missa inte takbaren på ert hotell! Ett av mina favoritställen för AfterWork i London... Brukar vara bra drag där på kvällarna :)
 

GOTBound

Medlem
Imorgon blir det *A lounge hoppning på T2 A&B.
@Tonton postade i en annan tråd ang *A loungerna i T2, om jag minns rätt; äta i SilverKris, relexa i Mapple och drinkar hos United?

EK
 

Tonton

Medlem
Imorgon blir det *A lounge hoppning på T2 A&B.
@Tonton postade i en annan tråd ang *A loungerna i T2, om jag minns rätt; äta i SilverKris, relexa i Mapple och drinkar hos United?

EK


Ungefär så ja! Och någon nämnde också att dusharna i Maple Leaf var bäst! Jag har säkerligen duschat 20ggr på LHR senaste två åren och spenderat lite väl mycket tid i dessa lounger, men ändå bara duschat i United och Singapore!

Så min rekommendation blir att du testar duscharna i Maple leaf och därefter återkommer med en recension ;)
 

igelkotten

Medlem
Ungefär så ja! Och någon nämnde också att dusharna i Maple Leaf var bäst! Jag har säkerligen duschat 20ggr på LHR senaste två åren och spenderat lite väl mycket tid i dessa lounger, men ändå bara duschat i United och Singapore!

Så min rekommendation blir att du testar duscharna i Maple leaf och därefter återkommer med en recension ;)

Agreed. Behövs lite bilder från duscharna i Air Canada loungen!
 

GOTBound

Medlem
5281B3D0-4BD3-4273-B1B9-3937AEA4DC09.jpeg


0C250DFD-3AC3-4DC1-8F47-4421F9014A64.jpeg


07B1851E-1E12-4A41-82EF-39B02E774F19.jpeg
Självklart vill jag återbetala till forumet efter all support och skönt snack sen jag gick med i våras (Mrs. GOTBound är en förstående fru och accepterar mina excesser som i detta fall handlar om att vandra omkring på LHR T2 för att duscha i en speciell lounge).

Ang. duschen; mycket bra!

EK
 

GOTBound

Medlem
7BB9B786-BE7E-4B01-AE91-F75E9CC73C03.jpeg


4295F533-EE12-4148-ABB8-340C754F6517.jpeg


02DF91A1-E065-47E2-AFCD-DA58D5C9DDE9.jpeg


Lunchen avklarad i SilverKris loungen.
Mrs. GOTBound väntar på en Singapore Sling som bartendern håller på att mixas ihop.

*Pling* NEW DEPARTURE TIME 14:15 SK532
Detta ger oss 35 min connection på ARN vilket blir väl tight . En snabbkoll gav mig inga bättre *A alternativ från LHR till GOT i eftermiddag.

EK
 
Toppen