Senaste nytt

[Semi Live] GOTBound & Mrs. GOTBound; LHR via ARN

fcx

Medlem
Ja, fast de kanske har introducerat lådan just för att den är liten så du kan ha dricka och box på samma bricka. ;)
Katastrof att inte alltid ha seatblock men det märks en avsevärd skillnad iaf sista månaderna då det oftast verkar vara blockat.

Pro-tip: På plan med nya kabinen får boxen plats framför brickan. Nästan så att man kan tro att det är uträknat...
 

GOTBound

Medlem
EBC9B833-FE0F-461E-9787-50AEB4F239AF.jpeg


Eftersom vi skulle landat tidigare enligt ursprungligt schedule hade jag inte beställt ngn bil, när vi sen blev försenade och bil blev feasible igen hade min ”hovleverantör” inga bilar tillgängliga, på vägen till rälsbunden transport insåg att vi skulle missa Tfl Rail med några minuter så det blir en klassiker in till London ikväll.

EK
 

GOTBound

Medlem
Efter en dryg timme och lite till är vi nu framme på hotellet, DoubleTree London Tower.

King Deluxe Room ned exec lounge (King exec rummen var fullbokade) så inchecknings personalen löste det så här istället.

Game changer, Tower Hill tube station är stängd lördag-söndag...
Bilservice till LHR på söndag är redan bokad sen innan, men det blir en extra promenad imorgon inför morgondagens äventyr.

EK
 
Visa bifogad bild 98355 Visa bifogad bild 98356
Nu är vi äntligen ombord.
4D

* Bonus; dagens andra ”dryg-spaning”, när prio boarding skulle börja så blev jag nästan nedsprungen av en farbror bakom i kön som minsann hade prio boarding och skulle före och verkligen forcerade sig förbi mig och Mrs. GOTBound, han struntade fullständigt i kön av *A tier och Plus passagerare. Jag lovar, du är inte den enda *A tier/Plus passageraren som skall ombord. Jag tog det med jämnmod och bara log, planet lyfter ändå inte fören alla passagerare är ombord.

EK
Flygplans nörden i mig undrar om namnet , står det Sigvard viking ? :)
 

Maja

Medlem
Varför Vingalounge istället för SAS egen i Göteborg? Är den bättre? Jag vet inte, då jag inte har något PP så jag kommer inte in där. Därav min fråga!

Ha en trevlig weekend i London!
 

GOTBound

Medlem
Varför Vingalounge istället för SAS egen i Göteborg? Är den bättre? Jag vet inte, då jag inte har något PP så jag kommer inte in där. Därav min fråga!

Ha en trevlig weekend i London!

Tack!
Tvärt om för mig, jag har inte rätt status hos SAS eller *A samt flög Go till ARN.

EK
 
Toppen