Senaste nytt

[Semi-Live]En oförglömlig sommarsemester

Sweden

Medlem
C7DC29E3-C539-4725-B978-7A46B1AA19BD.jpeg


Själv ute på en Jorden runt resa - 2 varv - på 30 dagar.

ANAs nya A380 som du kommer att få åka med är görläcker :D. Parkerad vid gaten bredvid min gate igår på Narita flygplats, flög Narita till Bangkok med Thai. Trevlig resa, njut!
 
Last edited:

palmen

Moderator
Sa inte du samma sak när du lyckades boka jorden runt med amex 2-4-1 eller missminner jag mig?o_O

Men som en kär medlem så till mig förut.
"Andreas till oss behöver du inte förklara, vi förstår" och så är det ju med dom flesta av oss här på bc. Vi är dom flesta lika knäppa när det kommer till dessa saker :D
Fast den var lite annorlunda, var ju bars en bokning och jag hade faktiskt ett mål att besöka Kalifornien av flera anledningar. Nu flyger jag bara för att få status och att nyttja en billig biljett typ.
 

palmen

Moderator
Dagens första flygning avklarad, British Airways från Barcelona till London. Do&Co som kör catering, laxen var god och kycklingen ok men sparar mig hellre till nästa flight samt att kanske äta något i Concorde Room. Benutrymmet är inte direkt något att skriva hem om.
20190722_131001.jpg
20190722_142339.jpg
20190722_142308.jpg

Landade i tid och taxade on till T3, fick lite plane spotting på köpet.
20190722_143540.jpg

Har slagit mig ner i Concorde Room nu för första gången, är nästan helt fullt här och skulle nog behöva en introduktion i "How to Concorde Room"... Ett glas champagne har jag lyckats beställa åtminstone.
20190722_152842.jpg
 

Ricci

Medlem
Dagens första flygning avklarad, British Airways från Barcelona till London. Do&Co som kör catering, laxen var god och kycklingen ok men sparar mig hellre till nästa flight samt att kanske äta något i Concorde Room. Benutrymmet är inte direkt något att skriva hem om.
Visa bifogad bild 94477
Visa bifogad bild 94476
Visa bifogad bild 94478

Landade i tid och taxade on till T3, fick lite plane spotting på köpet.
Visa bifogad bild 94475

Har slagit mig ner i Concorde Room nu för första gången, är nästan helt fullt här och skulle nog behöva en introduktion i "How to Concorde Room"... Ett glas champagne har jag lyckats beställa åtminstone.
Visa bifogad bild 94474
Skumpan är alltid en bra start..!!
 
Toppen