ekf
Medlem
Japp, så blev det när man bad om glutenfritt tydligen. Det försämrade dock inte smakupplevelsen utan endast det visuella...Ligger Burgaren mellan limpskivor?
Japp, så blev det när man bad om glutenfritt tydligen. Det försämrade dock inte smakupplevelsen utan endast det visuella...Ligger Burgaren mellan limpskivor?
JaHar Scandic tagit bort möjligheten att få rummet uppgraderat?
Jag ser det inte längre som förmån på hemsidan...
Det är väl som i Sverige vem som man möter i te.x. receptionen eller i frukostmatsalen.Någon som kan uttala sig om hur man blir bemött med status på Scandic utanför sverige? Är det bättre än hemmavid där man är som luft trots status
Någon som kan uttala sig om hur man blir bemött med status på Scandic utanför sverige? Är det bättre än hemmavid där man är som luft trots status
Ja, men dom kan inte användas innan dom börjat gälla, dvs du kan inte använda alla första kvällen, men däremot sista. (Men det känns lite si och så med det, ibland går det utmärkt)Jag ska bo flera nätter i rad på ett Scandic hotell och kan då välja voucher som gåva istället för poäng. Min fråga är om man en voucher per natt man bor där och kan man använda alla vouchers vid en och samma måltid?
Alternativt kan du sätta upp restaurangnotan första kvällen (eller någon annan kväll naturligtvis på rummet) och använda alla vouchers vid utcheckning.Ja, men dom kan inte användas innan dom börjat gälla, dvs du kan inte använda alla första kvällen, men däremot sista. (Men det känns lite si och så med det, ibland går det utmärkt)