Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Sprids just nu länkar på exempelvis instagram om "FlySAS Friends and Family"
Visa bifogad bild 28141
Så här ser det ut. Gäller tyvärr bara GO annars hade jag bokat några roliga destinationer, känner att det är för mycket ångest att flyga i GO av någon anledning ;)

Men ett tips till er som inte sett och är sugna, in på instagram och hitta en länk.

"Your friends & family may undertake travel without you as a travel companion.

Flights within Europe are available from Oct 6 2014 to May 31 2015.
Flights from Scandinavia to Asia and the USA are available from Oct 6 2014 to Mar 25 2015. Book your trip between September 19-29 2014.

This offer is valid on SAS operated flights and cannot be used together with any other offer or discount."

Hvor fandt i det link henne? Har prøvet at google det, men kunne ikke finde noget :-(

Du har pm @Repeat

Killarna på SK142 hade koll på vem jag är, kul! När jag skulle ur planet 'gate 38 för Kiruna' bra service :) Gör mig inte så mycket att både flyget till Arlanda och nu Kiruna är försenat något. Nog för att jag helst vill hem och dyka ner i sängen.

Last edited by a moderator:
Jahap då är jag äntligen hemma. Borde aldrig lämnat i första början, veckan bjöd inte på något av det jag tänkt göra. Fast samtidigt får jag väl acceptera att det är så ibland...

Bjuder på en otrevlig bild när vi gick ner för landning ;) BRRRR.. Syns nästa måndag! Då ska det flygas på riktigt igen :)

IMG_20140922_132836 kopia.jpg

Fick efterregga några flyg från 8,9 sep. Saknar någon från 10e också men den får jag ta imorgon. Kul när jag tänker efter att det aldrig saknas något flyg från/till Kiruna, det saknas alltid got-arn/arn-got lite som att den inte vill tro att jag gjort så många just den dagen.. Jag vill veta vad som går fel då (vad jag kan minnas) systemet aldrig reggat mer än 6 flyg. Det brukar vara 4-6 flyg om jag ser över hela veckan. Resten får efterreggas, nog för att det bara tar 3 sekunder per saknat flyg när väl första är på plats.... Men ändå! Jobbigt att vänta 14 dagar.

Den magiska gränsen på +190k är uppnådd. Ska jobba den här veckan, men bli inte förvånad om jag sitter på ett LH flyg och sörplar Champagne i drivor ;)

Last edited by a moderator:
Toppen