@SAS404 är det inte bättre att vänta med Lufthansa First tills att du har nått ditt mål? Känns ju som ett bra avslut på äventyret.
Man skall väl aldrig vänta med något sådant. Helt plötsligt så bestämmer sig Lufthansa att inte göra First tillgängligt för *A. Då hade man ångrat sig en del tror jag...@SAS404 är det inte bättre att vänta med Lufthansa First tills att du har nått ditt mål? Känns ju som ett bra avslut på äventyret.
Man skall väl aldrig vänta med något sådant. Helt plötsligt så bestämmer sig Lufthansa att inte göra First tillgängligt för *A. Då hade man ångrat sig en del tror jag...
Det blir tråkigt även för oss som följer Dig mot 405 flygningar med SAS.Känns som om det här är början på slutet. Lite under 2 månader kvar med TP och det är riktigt tråkigt att tiden bara springer iväg)
Det blir tråkigt även för oss som följer Dig mot 405 flygningar med SAS.
Vid några tillfälle när folk diskuterar mitt intresse för flyg och flygande, då tar jag upp dig på skärmen och visar med kommentaren "kolla in honom".
De flesta frågar känner du honom, nä inte direkt svar man, men har träffat honom en gång, läser om hans resande varje dag.
Men @SAS404 det är väl enkelt att skaffa ett nytt TP.
Är det flest finlandskryssningar på ett år som gäller nästa år eller?![]()