Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Fick åka "klappen" till Göteborg idag, sjukt kul!

Gjort 6 flygningar idag och alla med Viborg Viking, aldrig haft samma plan mer än 2 gånger på en dag :eek:
7:e tillbaka mot Stockholm blir också med ja.... Du förstår.. Till Kiruna är det också en -600 kul om jag får full pott. Seatblock har jag även fått på 6 flygningar.

Viborg har gjort 8 flygningar idag, 7 av dessa fick jag åka på. Nu skulle hon tydligen till Hangaren för lite kärlek :) Känns som en bra vecka det här, nu blir det lugnt med flygande till 18 augusti, känns lite tråkigt måste jag säga.

8 enkelresor ska jag satsa på framöver, då mår jag bäst.

Seatblock på 7 av 8 flyg, haft bra med tur idag, många flyg har varit ganska så fulla. Sista till Göteborg var jag helt ensam med seatblock :eek:

När jag flög förut satt jag alltid på 1F om det var möjligt i Plus, idag kan jag inte fatta att någon vill sitta på rad 1 med dom hårda avskiljare mellan stolarna, blir det tomt på rad 1 hjälper det ingenting, nog för att om det blir fullt kan inte någon trängas. Sen får man inte ha något bagage, nä huvva.. Inga rad 1 om det inte är en morgonflygning från Kiruna där man ibland är tvungen.

65-75 är nog mer rimligt! Med tanke på att det är midsommar och allt som ställer till det hehe ;)

För att citera mig själv. 68 gjorda + 8 nu under helgen. Gick över det jag trodde, så länge helgen håller i sig, men det är stora hål och lär inte bli problem.

Last edited by a moderator:
4 flyg avklarade för dagen. Ganska händelsefattig dag, mest gått runt som en zombie. Barn lite varstans som fått mig att skratta dock. Och gubben på sista planet mot Göteborg som sa att han vill ha en negerboll. Det blev lite tryckt stämning på raden..
Kul att äntligen få se en BC medlem sen jag började med projektet, min första tror jag?

44 gånger jag promenerat in i en flygmaskin den här veckan.

Man vet att det är semestertider när man tar sig från 6D och är först av planet på en morgonflygning GOT-ARN, aldrig lyckats med det konststycket tidigare ;)

Kul med ATR, blev en mycket mer behaglig resa när jag fick 2 säten att laborera på. Helsingborg/Ängelholm flygplats var även den rätt nice, fräsh och riktigt rent, men nackdel med ny security...

Somnade på vägen ner, helsikke vad turbulent sista biten blev, ett gäng tjejer skrek som att dom var på Grönalund, haha flög upp och undrade vad som pågick :D

Ska göra en tavla av alla mina boardingkort/kvitton när jag är färdig :D

Last edited by a moderator:
Toppen