Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Tror mer på 1k ;)

Kunne give "Premier 1K" en helt ny betydning! Nu ved jeg ikke hvor mange arbejdsdage du har pr. år, men 1000 segmenter er vel ca. 6 om dagen de dage du så resjer.

"Travelpass Unlimited 12m" til ARN-OSL & "Travelpass Sweden Domestic 12m" er nok den nemmeste løsning, men det er også ca. 240.000 kr!

Underligt nok er TPu12 ARN-OSL 9.000 kr dyrere end TPu12 OSL-ARN....

Kunne give "Premier 1K" en helt ny betydning! Nu ved jeg ikke hvor mange arbejdsdage du har pr. år, men 1000 segmenter er vel ca. 6 om dagen de dage du så resjer.

"Travelpass Unlimited 12m" til ARN-OSL & "Travelpass Sweden Domestic 12m" er nok den nemmeste løsning, men det er også ca. 240.000 kr!

Underligt nok er TPu12 ARN-OSL 9.000 kr dyrere end TPu12 OSL-ARN....

Prissättningen runt TP är bra underlig ja :D

Skön kille från GOT-ARN, vattnet är från Grönland ;) Kul att personal från SAS läser :D

Såg en pandion stiga av i Göteborg, det kortet är bra fint, kände att han sänkte mitt Diamond :( Men dagen har börjat riktigt bra, inga förseningar, bra väder och jag känner mig bättre än på länge!

Borda SK72 mot Åre/Östersund klockan 11 och min 106:e flygning tydligen :D

Seatblock på 5av5 flygningar, 6.e mot Göteborg verkar bli rätt full :( Trodde jag kunde få en hel dag, men icke! Trots allt bra med 5/6 ;)

Seatblock på 4/8 flygningar (sista mot Kiruna är också full, kollade nyss) Rätt mycket folk i farten idag.
2 nya flygplan den här veckan. 737-700 Svein Viking och ATR 72-600 Pelnetoke Viking.

Bra tryck på instagram idag, SAS la ut en bild & taggade mig i den. Fått ungefär 70 nya följare, vilket är kul.

Totalt med Kiruna har jag nu 116 flygningar, nej jag räknar inte med Jet Time x2. Känns som fusk, jag ska ha rena SAS flyg.

Det finns ju en tågtok, pensionär, som reser ungefär lika mycket som du men med tåg. Han finansierar (stora) delen av sitt årskort med SJs förseningsavgifter... Råkar du ut för något liknande, förseningar som sätter ditt schema ur spel, får du ersättning då? Eller om de söker "frivilliga", skulle du avstå en sväng ARN-GOT bara för att?

Toppen