Senaste nytt

SAS Webshopping

Nice! Betalade du i kassan som vanligt alltså? Ska testa nu.
Bra fråga. Har reserverat enligt epost, så betalade i butik.
Men Sas.onlineshopping.se säger att det inte gäller. Så oklart hur jag fick poängen.

upload_2021-2-6_15-5-4.png

Bra fråga. Har reserverat enligt epost, så betalade i butik.
Men Sas.onlineshopping.se säger att det inte gäller. Så oklart hur jag fick poängen.

Visa bifogad bild 116398
Ibland ska man ha tur. Jag skulle kunnaköpa samma sak som jag behöver fixa idag på webhallen och betala för upphämtning i butik men då bara få 10poäng/100kr, Kjell ligger ocksp lite smidigare till från parkeringsgarage. Haha.

Vi får se om jag får samma tur som dig

Kjell & Company ger ju 25p/100kr

Har någon testat beställa med upphämtning i butik? Det ska gå på en kvart och så betalar man i butiken. Nyfiken då många vardagsteknikköp blir när man ändå är i centrumet och handlar mat eller liknande och det vore nice med extrapoängen.

Till skillnad från zippan så har jag erfarenheten av att boka på hemsidan och hämta/betala i butik inte gav mig några poäng när "köpet" gjordes via portalen på Kjell&co. Dock har jag bara testat en gång och summan var ganska ringa så jag orkade inte lägga ned energi på att kontakta portalen. Får zippan medhåll med fler så får vi räkna mitt köp till en avvikelse - vilket jag hoppas att det är.

Toppen