Bra fråga. Har reserverat enligt epost, så betalade i butik.Nice! Betalade du i kassan som vanligt alltså? Ska testa nu.
Men Sas.onlineshopping.se säger att det inte gäller. Så oklart hur jag fick poängen.
Bra fråga. Har reserverat enligt epost, så betalade i butik.Nice! Betalade du i kassan som vanligt alltså? Ska testa nu.
Ibland ska man ha tur. Jag skulle kunnaköpa samma sak som jag behöver fixa idag på webhallen och betala för upphämtning i butik men då bara få 10poäng/100kr, Kjell ligger ocksp lite smidigare till från parkeringsgarage. Haha.Bra fråga. Har reserverat enligt epost, så betalade i butik.
Men Sas.onlineshopping.se säger att det inte gäller. Så oklart hur jag fick poängen.
Visa bifogad bild 116398
Inte vad jag vet, bagaren och kocken säljer men är ej kvar i shoppen tyvärr.Utöver MediaMarkt finns det någon shop i onlineportalen som säljer Jura Espressomaskiner?
Kanske Huvudsidan - Kitchnsverige.seUtöver MediaMarkt finns det någon shop i onlineportalen som säljer Jura Espressomaskiner?
Utöver MediaMarkt finns det någon shop i onlineportalen som säljer Jura Espressomaskiner?
Kjell & Company ger ju 25p/100kr
Har någon testat beställa med upphämtning i butik? Det ska gå på en kvart och så betalar man i butiken. Nyfiken då många vardagsteknikköp blir när man ändå är i centrumet och handlar mat eller liknande och det vore nice med extrapoängen.
Jag brukar betala i butik då dom tar Amex.Brukar göra så på Webhallen att jag lägger order och betalar på webben, inloggad i SAS Onlineshopping, och sen bara går förbi butiken och hämtar grejerna med ID-kort. Samma funkar på Cervera.
Hur får man EB då?Jag brukar betala i butik då dom tar Amex.![]()