Senaste nytt

SAS Webshopping

En får väl nöja sig med denna tillsvidare.
SAS EuroBonus Shop | SAS EuroBonus Shop

Personligen ser jag det som ett väldigt ointressant alternativ i jämförelse. Vissa artiklar kan vara prisvärda via EB-shoppen men personligen har jag aldrig köpt något via shoppen men däremot gjort ett hundratal köp via portalen.

Julledighet i all ära -- det är oväntat dåligt att inloggningsproblemet inte är åtgärdat ännu!

Personligen ser jag det som ett väldigt ointressant alternativ i jämförelse. Vissa artiklar kan vara prisvärda via EB-shoppen men personligen har jag aldrig köpt något via shoppen men däremot gjort ett hundratal köp via portalen.

Julledighet i all ära -- det är oväntat dåligt att inloggningsproblemet inte är åtgärdat ännu!

upload_2020-12-30_12-10-29.png

Tack för att du förtydligar att vissa produkter är prisvärda i EB-shoppen.. :)

Det var ett sk "spratt" som shoppen spelade mig och jag spelade dig. Jag har inte sett en enda prisvärd produkt i shoppen, men fick jag 30 öre per poäng i presentkort från CDON skulle jag troligen frossa.

Har du något exempel på något som varit prisvärt?

Det var ett sk "spratt" som shoppen spelade mig och jag spelade dig. Jag har inte sett en enda prisvärd produkt i shoppen, men fick jag 30 öre per poäng i presentkort från CDON skulle jag troligen frossa.

Har du något exempel på något som varit prisvärt?

Jag förstår inte om du är ironisk, eller om det är jag som missat något, men 5% rabatt om man köper presentkort på t.ex. CDON eller Elgiganten i shoppen är väl inte så dumt om man har nytta av dem?

Köper man en TV på Elgiganten med presentkort från EB-shoppen för 15.000:- gör man en besparing på 750:-. Alla värderar vi poäng olika men 750:- borde för de alla flesta motsvara ett hyfsat gäng poäng om man väljer att räkna besparingen i motsvarande poäng.

Toppen