Senaste nytt

SAS Webshopping

Nu har 8 veckor passerat sedan mitt köp på Wish gjordes. Efterregistreringen är inte registrerad. Är det bara att höra av sig till kundtjänst och kräva poängen nu då eller?
Har samma problem med Florister i Sverige. Två köp.
Kontaktade kundtjänst i Måndags utan svar ännu, de har nog fullt upp.
 
Har samma problem med Florister i Sverige. Två köp.
Kontaktade kundtjänst i Måndags utan svar ännu, de har nog fullt upp.
Fick svar från sas. Detta skrev dom ang mitt wish köp.


SASagent (SAS Online Shopping)

3 apr. 13:53 CEST

Hej David,
Tack för ditt mejl.
Jag kan se att denna är registreras och kommer in senast 27/4.
Med vänlig hälsning
 
Trotjänaren Stayhard har tyvärr bytt betallösning och erbjuder inte längre Klarna Checkout och då inte heller Amex.

Dom har dock 75p/100kr som dom brukar på återkommande kampanj.
 
Har de dött där borta? Jag har fyra köp senaste veckorna som inte registrerats, och jag får varken mottagningsbekräftelse eller svar när jag anmält saknade poäng.
 
Jag initierade två ärenden igår kväll vid 18-tiden.

Fick svar från idag vid 09:30 så dom jobbar på.
upload_2020-4-21_10-5-2.png
 
Toppen