Senaste nytt

SAS Webshopping

Robert flysas

Moderator
Ang. Vimla tog de en creditsafe på mig, la in Amex som betalning av månadsavgiften och personnummer. Tog det ” minsta” abonnemanget dvs 50 kr första 3 månaderna. Telenor tar Bisnode. Även Tre tar någon av dessa. UC låter lite väl överdrivet att ta. Inte ens Telia gör det. Hänt vid bredband/tv kanske (Com hem/Viasat). Märkligt.
 

Doctor-X

Medlem
Vet att enligt reglerna så blir det inga poäng vid nyttjade av rabattkod, men Cervera kör 20 på hela sortimentet idag med koden: KVINNOR20.

Har någon erfarenhet om det ändå kan trilla in lite poäng?
 

Davvelavve

Medlem
Vet att enligt reglerna så blir det inga poäng vid nyttjade av rabattkod, men Cervera kör 20 på hela sortimentet idag med koden: KVINNOR20.

Har någon erfarenhet om det ändå kan trilla in lite poäng?
Lägg allt i varukorgen, gå sedan till kassan och lägg till rabattkoden.

Öppna sedan sidan via onlineshopping.flysas.com och gå direkt till kassan och betala. Inte säkert det fungerar.
 

Davvelavve

Medlem
Ang. Vimla tog de en creditsafe på mig, la in Amex som betalning av månadsavgiften och personnummer. Tog det ” minsta” abonnemanget dvs 50 kr första 3 månaderna. Telenor tar Bisnode. Även Tre tar någon av dessa. UC låter lite väl överdrivet att ta. Inte ens Telia gör det. Hänt vid bredband/tv kanske (Com hem/Viasat). Märkligt.
Skriv inte in personnummer på vimla för då tar dom ingen uc alls.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

gneken

Medlem
Idag kör hallon ett abonnemang för 1kr/mån i tre månader.
Så 3 kr för 1000p just nu, skaffade det och får se om det trillar in.

Villkoren säger att man inte får poäng om man inte haft abonnemanget i minst 2 månader.
 

Skogi

Medlem
Idag kör hallon ett abonnemang för 1kr/mån i tre månader.
Så 3 kr för 1000p just nu, skaffade det och får se om det trillar in.

Villkoren säger att man inte får poäng om man inte haft abonnemanget i minst 2 månader.

Vart hittade du det erbjudandet? Någon speciell kod? Det är ju bud på signa upp hur många nummer som helst. Finns ju inget tvång på att använda abonnemanget.

Ett abonnemang på mig, ett på mormor, ett på tjejen, ett på morsan och ett på polaren.
Skulle bli 5000 för 15 kr. Låter nästan för bra för att vara sant.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JAONHA

Medlem
Vart hittade du det erbjudandet?
Finns ju på förstasidan

Screenshot_20200401-145030.jpg
 
Toppen