@McFace Pratat med supporten? Tycker de är väldigt hjälpsamma och snabba på att rätta till när det går fel. Max 8 veckor ska det ju ta.
Eftersom det hade gått mer än 8 veckor var det bara att glömma.
Menar du att poängen står som inkommande, men när du påtalar att du inte fått dem efter 8 veckor så säger de att det är bara att glömma eftersom det gått 8 veckor...(?)
Låter ju minst sagt märkligt.
Ja, står de som inkommande så hade inte jag gett mig iaf.
Att man inte kan reklamera ej registrerade köp efter 8 veckor kan jag däremot köpa, men det är det ju inte fråga om i ditt fall.
Reklamerade nyss poäng från Apple som legat i "Inkommande" sen i november, och fick poängen efter ett par timmar! Helt klart värt att skicka in en reklamation här: Ej registrerade point - SAS EuroBonus Online ShoppingJa, står de som inkommande så hade inte jag gett mig iaf.
Att man inte kan reklamera ej registrerade köp efter 8 veckor kan jag däremot köpa, men det är det ju inte fråga om i ditt fall.