Senaste nytt

SAS Webshopping

Nej, Wish dök aldrig upp på inkommande-listan. Det ska det göra inom 48h, så när den aldrig dök upp så startade jag ett ärende hos supporten.

De kontaktar i sin tur Wish som får 8 veckor på sig att bekräfta (varför de behöver så lång tid övergår dock mitt förstånd). Borde vara en snabb grej för Wish att se att jag uppfyllde villkoren.

Jag har inte fått några poäng direkt och saknar fortfarande flera efterregistrerade köp som efter en månad inte visat sig. Tex readly, Di, bokus play och wish.

Har något fått de registrerade? Jag har hållt mig till villkoren.

Jag nyttjade både Readly och DI för en dryg månad sen, hörde inget, anmälde saknade poäng för tre veckor sedan, och fortfarande inget.

Jag nyttjade både Readly och DI för en dryg månad sen, hörde inget, anmälde saknade poäng för tre veckor sedan, och fortfarande inget.
Inte registrerats, dvs syns i orderhistoriken, eller poäng inte utbetalda? Har köpet registrerats måste du vänta 8 veckor innan du kan lägga fram ett krav på utbetalning.

Jag har oxå gjort ett ärende på saknade 400 poäng från Wish. Inget registrerat. Verkar funka uselt med just Wish. Kan tipsa om 2000 poäng på Vimla just nu. 2 månader måste man ha abonnemang. Jag tog betala med kort för att slippa kreditkoll och billigaste möjliga abonnemang, 50 kr i månaden och ingen uppsägningstid. Så 100 spänn för 2000 poäng. Bra deal!

Helt otroligt egentligen att det strular så mycket. Det görs ju via nån form av integration får man ju hoppas (även om man i vissa fall undrar om det sköts helt manuellt).

Frugan handlar en del på Bonprix t.ex. Får konstant för lite poäng därifrån. Sist handlade jag för 289kr (ink moms, ex frakt). Köpet registrerades i portalen, men som 65kr ex moms. Det är en jävla massa moms...
Kontaktade supporten som korrigerade det. Igen. Behövde inte ens kvitto, så de är nog medvetna om att vissa butiker alltid krånglar.

Helt otroligt egentligen att det strular så mycket. Det görs ju via nån form av integration får man ju hoppas (även om man i vissa fall undrar om det sköts helt manuellt).

Frugan handlar en del på Bonprix t.ex. Får konstant för lite poäng därifrån. Sist handlade jag för 289kr (ink moms, ex frakt). Köpet registrerades i portalen, men som 65kr ex moms. Det är en jävla massa moms...
Kontaktade supporten som korrigerade det. Igen. Behövde inte ens kvitto, så de är nog medvetna om att vissa butiker alltid krånglar.
Och ibland registreras totala beloppet utan moms. Lite 50/50 på det känns det som.

Det fungerar uppenbarligen inte bra. Samma med eurobonus everyday.

Toppen