Senaste nytt

SAS Webshopping

Autonom

Medlem
Hej allesammans!

Första inlägget, vet inte om någon lagt upp detta men jag lägger upp:
NEXTORY

Få 1000 poäng

OM NEXTORY
Nextory har marknadens största utbud av e-böcker och man kan för en fast månadsavgift läsa och lyssna på så många böcker man vill. Vi har tusentals titlar, inklusive de senaste nyheterna. Man behöver inte vara uppkopplad mot Internet eller online för att läsa.

Som EuroBonus-medlem kan du prova Nextory gratis i 30 dagar (i vanliga fall 14 dagar). En perfekt reskamrat till din nästa flygresa med oss! Du tjänar EuroBonus-poäng även om du väljer att inte fortsätta med din prenumeration.

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng


Mvh
 

CMH

Medlem
Tips: Vimla
1000 poäng PLUS man kan betala med Amex hos vimla, alltså månadskostnaden!

Tipsrabatt finnes på PM :)


SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Ska utfärda en varning för att kombinera Tips-rabatt med Sas poängerbjudande för Vimla. Vet att det har fungerat för vissa här på BC, men jag personligen fick inga poäng när jag signade Vimla med Tips-rabatt. Så, vill man vara på den säkra sidan skippar man tips-rabatten :)
 

Davvelavve

Medlem
Ska utfärda en varning för att kombinera Tips-rabatt med Sas poängerbjudande för Vimla. Vet att det har fungerat för vissa här på BC, men jag personligen fick inga poäng när jag signade Vimla med Tips-rabatt. Så, vill man vara på den säkra sidan skippar man tips-rabatten :)
Det tänkte jag inte på ens...

Men för övrigt om man vill ha rabattkuponger vid köp via onlineshoppen, gå in på sidan först och lägg det ni ska ha i varukorgen. Gå sedan till kassan och lägg till rabattkoden. Stäng sedan sidan och öppna sidan via onlineshoppen och gå direkt till kassan.
 

CMH

Medlem
Det tänkte jag inte på ens...

Men för övrigt om man vill ha rabattkuponger vid köp via onlineshoppen, gå in på sidan först och lägg det ni ska ha i varukorgen. Gå sedan till kassan och lägg till rabattkoden. Stäng sedan sidan och öppna sidan via onlineshoppen och gå direkt till kassan.
Kan tillägga att jag gjorde på detta sätt när jag signade Vimla. Generellt fungerar det, men ibland upptäcker de väl antar jag...
 

ekf

Medlem
Ska utfärda en varning för att kombinera Tips-rabatt med Sas poängerbjudande för Vimla. Vet att det har fungerat för vissa här på BC, men jag personligen fick inga poäng när jag signade Vimla med Tips-rabatt. Så, vill man vara på den säkra sidan skippar man tips-rabatten :)
Det ska väl tilläggas att tipsrabatten är något man får kontinuerligt, så om man har kvar abonnemanget ett tag så kan det löna sig att välja det istället. Fast sen är ju poäng poäng med förstås... :rolleyes:
 
Toppen