Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag blir alltid förvånad när det fungerar, och det är ofta jag också måste anmäla att jag saknar poäng. Inte så ofta som 4(5) men antagligen i närheten av 2(5).

Så är det, dessutom minns jag inte när en efterregistrering fått korrekt belopp/antal poäng senast. Ofta är differensen stor och slumpartad, där ett köp som skulle generera flera hundra poäng registreras med fel belopp och några få tiotal poäng. Aldrig några konstigheter att få det justerat dock. Kanske ett försök till marginalförstärkning...

Nu när readly abonnemang finns att tjäna 99poäng/99kr så kan man väl hoppas att Spotify finns inom en snar framtid =) Alla år man betalat för spotify hade gett bra poäng

Efterrigstrerade 4 grejer och 3 av dom har jag fått att dom ska kika på det men en saknas. Skumt.

Hade varit trevligt om willys fanns med. Fick köpa från mat.se nu (40/100kr med Amex) men det är stor skillnad i pris.

Fortfarande ingen som har några erfaranheter utav Hemförsäkringsbolaget Hedvig? Funderar på att byta och testa ett nytt bolag, något billigare än konkurrenter. Ingen som haft något med dem att göra i någon reseförsäkringsfråga?

Fortfarande ingen som har några erfaranheter utav Hemförsäkringsbolaget Hedvig? Funderar på att byta och testa ett nytt bolag, något billigare än konkurrenter. Ingen som haft något med dem att göra i någon reseförsäkringsfråga?
Jag har haft Hedvig i drygt ett år. Har inte haft några strul men appen fungerar klockrent i alla fall. Läser man på trustpilot så är dom flesta positiva men när folk haft någon incident verkar det vara sämre rescensioner.

Helvete - tecknade förra veckan utan att inse att de är med i shoppen :(

Försöker komma in på Apple via shoppingportalen men blir hela tiden utkastad. Någon annan som har problem? Tänkte passa på i morgon när det är dubbla MC-poäng.

Flera kampanjer på blommor nu! Blev Euroflorist (75p/100kr via Curve) för en bukett till Mrs Doctor-X imorgon för alla hjärtans dag :)

Man fick poäng för hela beloppet, men inte budkostnaden.

Toppen