Senaste nytt

SAS Webshopping

NordVPN som ny kampanj (eller ser jag iaf för första gången). 200 poäng per 100 kr. Kan ju vara något om man ändå är ute efter en VPN.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Använder NordVPN sedan flera år tillbaka och är mycket nöjd.
Köper man 3-års prenumeration för 111 Euro (som ger ett riktigt bra månadspris, typ 30 kr) borde man tjäna omkring 2000 poäng (tror det finns ingen moms på priset). Inte dåligt alls.

Sedan är det bara viktigt att inte lita på tjänsten (som på alla kommersiella VPN-tjänster) alltför mycket. Men blir perfekt för ökad säkerhet i offentliga WIFI nätverk eller när man t.ex. behöver en utländsk IP address för streaming.

Last edited:
NordVPN som ny kampanj (eller ser jag iaf för första gången). 200 poäng per 100 kr. Kan ju vara något om man ändå är ute efter en VPN.
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Använder NordVPN sedan flera år tillbaka och är mycket nöjd.
Köper man 3-års prenumeration för 111 Euro (som ger ett riktigt bra månadspris, typ 30 kr) borde man tjäna omkring 2000 poäng (tror det finns ingen moms på priset). Inte dåligt alls.

Sedan är det bara viktigt att inte lita på tjänsten (som på alla kommersiella VPN-tjänster) alltför mycket. Men blir perfekt för ökad säkerhet i offentliga WIFI nätverk eller när man t.ex. behöver en utländsk IP address för streaming.
Funkar inget vidare i Kina

Fråga från rookie, vilken portal är det ni kollar i för att se köphistorik? Får upp tidigare köp i listan på "anmäl saknade" men hittar ingen annan historik.

Fråga från rookie, vilken portal är det ni kollar i för att se köphistorik? Får upp tidigare köp i listan på "anmäl saknade" men hittar ingen annan historik.

I från SAS online shop. Det är via den man gör sina inköp.
Välj ”ditt konto” och vips så ser du eventuella poäng i listan.

https://onlineshopping.flysas.com

CD4FB2B7-D266-4C57-A50A-E8391E249351.jpeg

Ett litet fall framåt, fick precis bekräftelsemail på Readly beställt idag, har jag inte fått förut. Något jag inte reagerat på då jag inte hade koll på att ett sådant skulle dimpa ner tidigare :)

Får dra ihop en Excel nu när jag vet hur det fungerar.

Toppen