Senaste nytt

SAS Webshopping

Homer

Medlem
@Samosaguas @Skogi

Lovade att återkomma med vad utmaningen är. Och detta kan vara någon form av rekordförsök i "off topic". :)

Jag ska ge mig på det vansinniga uppdraget att äta "rawfood" i 100 dagar. Och jag som inte ens gillar varken frukt eller grönsaker. Möjligen en oliv på en tandpetare i en Dry Martini.

Rawfood i 100 dagar

Om det är för att banta har du ett annat alternativ här
Ohio man loses 34 pounds in a month by drinking only BEER during Lent | Daily Mail Online
 

Tonton

Medlem
@Samosaguas @Skogi

Lovade att återkomma med vad utmaningen är. Och detta kan vara någon form av rekordförsök i "off topic". :)

Jag ska ge mig på det vansinniga uppdraget att äta "rawfood" i 100 dagar. Och jag som inte ens gillar varken frukt eller grönsaker. Möjligen en oliv på en tandpetare i en Dry Martini.

Rawfood i 100 dagar


kör bara kör! Ser fram mot en uppdatering på nästa BC-träff! Jag kan dricka öl och kaffe för dig också! :D
 

Big Birger

Medlem
Törs man fråga varför? Likt @Samosaguas skulle jag aldrig klara detta. Om jag så fick en miljard eurobonuspoäng.
Min kära fru har tjatat på mig att jag borde skriva en bok, men jag har inte hittat något att skriva om. Detta är så bisarrt vansinnigt att det blir en bra grund till en bok. Målet är att hinna få klar den till bokmässan efter sommaren.

Undrar hur hans blodvärden förändrats under den perioden. :)
 
Last edited by a moderator:
@Samosaguas @Skogi

Lovade att återkomma med vad utmaningen är. Och detta kan vara någon form av rekordförsök i "off topic". :)

Jag ska ge mig på det vansinniga uppdraget att äta "rawfood" i 100 dagar. Och jag som inte ens gillar varken frukt eller grönsaker. Möjligen en oliv på en tandpetare i en Dry Martini.

Rawfood i 100 dagar
När vi ändå är helt OT.... jag har också en 100 dagars som började 1 januari. Inte lika crazy som dig men ändå.

En om dagen i 100 dagar. Ska vara bra för hälsan, men gör det mest för att jag gillar chili och att det är kul :)

b6217cf044132931302a647069558030.jpg
 

Big Birger

Medlem
Tips! City Gross kör billiga kassen för 199kr med rabattkod BILLIGAMK2020, kombinerat med 500p genom webshoppen så blir det perfekt inför fattiga januari (inte för att det påverkar oss kreditkortsriddare på BC:cool:)
Bra tips! Blev en billig kasse till övriga familjen. Märkligt att det inte finns "rawfood"-kasse. :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Big Birger

Medlem
När vi ändå är helt OT.... jag har också en 100 dagars som började 1 januari. Inte lika crazy som dig men ändå.

En om dagen i 100 dagar. Ska vara bra för hälsan, men gör det mest för att jag gillar chili och att det är kul :)

b6217cf044132931302a647069558030.jpg

Spännande! Kul utmaning. Hoppas få delrapporter på något sätt.

Dessvärre var "100dagar.se" upptagen av ngn sajt med olika resmål. Hade annars varit en kul idé att ha "100dagar" som en portal för knäppa 100-dagars-utmaningar. 100dagar.se/chili hade väl varit något? :)

Eller 100dagar.se/lounger?
 
Toppen