Senaste nytt

SAS Webshopping

Du har ju ett väääldigt stort förtroende för en butik om du tror att de kommer att ringa/maila till Loyal solutions för din räkning. Loyal solutions, Refunder och liknande är affiliate program som skickar kunder till butikerna, i utbyte mot pengar/del av försäljningssumman. Jag har svårt att se dem lägga någon tid på att kontakta eller försöka ordna detta åt dig. Sådant tar tid och tid är som bekant pengar.
 
Du har ju ett väääldigt stort förtroende för en butik om du tror att de kommer att ringa/maila till Loyal solutions för din räkning. Loyal solutions, Refunder och liknande är affiliate program som skickar kunder till butikerna, i utbyte mot pengar/del av försäljningssumman. Jag har svårt att se dem lägga någon tid på att kontakta eller försöka ordna detta åt dig. Sådant tar tid och tid är som bekant pengar.
Tillhandahåller man en form av funktion kan jag tycka att man har ansvar för att den fungerar, är man då inte nöjd som kund ska man ha möjligheten att inte vilja köpa deras produkt. Jag hade nöjt mig med svaret, ”Nej, ditt Eurobonusnummer är inte registrerat och din orderbekräftelse finns inte. Önskar du att ångra ditt köp ordnar vi det”.
Trots att jag kräver skriftligen att jag vill häva mitt köp får jag bara ”Hei Hei :)” som svar. Knappast vad jag förväntar mig.
 
Jag har läst så ofta här i forumet att Lyko är extremt snabba att leverera poäng.
Idag gjorde jag en beställning hos dem klockan 17.10.
17.40 kom mail från SAS att köpet var registrerat. Med den vanliga formulering att det kan dröja upp till 8 veckor innan poängen finns på kontot.
18.48 kom mailet som berättade att poängen satts in på kontot - vilket vid kontroll visade sig stämma.
Rekord för min del.....
 
Toppen