Tillhandahåller man en form av funktion kan jag tycka att man har ansvar för att den fungerar, är man då inte nöjd som kund ska man ha möjligheten att inte vilja köpa deras produkt. Jag hade nöjt mig med svaret, ”Nej, ditt Eurobonusnummer är inte registrerat och din orderbekräftelse finns inte. Önskar du att ångra ditt köp ordnar vi det”.Du har ju ett väääldigt stort förtroende för en butik om du tror att de kommer att ringa/maila till Loyal solutions för din räkning. Loyal solutions, Refunder och liknande är affiliate program som skickar kunder till butikerna, i utbyte mot pengar/del av försäljningssumman. Jag har svårt att se dem lägga någon tid på att kontakta eller försöka ordna detta åt dig. Sådant tar tid och tid är som bekant pengar.
När jag kollar onlineshopping.flysas och eurobonus.shopping så är Rituals borttaget? Detsamma med Kitchn... Hmm?
Hos dessa två partners fyller du i ditt Eurobonusnummer direkt till leverantören i kassan (i deras egna webshop). Du behöver alltså inte gå via portalen.
Har haft problem 2av6 gånger med rituals. Inte fått några poäng och måste skicka in kvitto, vilket jag inte har kvar tyvärr. Nog missat över 3k poäng på det viset
Hur kommer det sig att du inte har kvitto kvar om du handlat online? Det har du väll på mejlen?
Okej, tog för givet vi pratade webshoppingDetta har varit i butik tyvärr och dragit eurobonuskortet och står att det blivit reggat i butiken, men på något sett blivit fel sen :/
Med tanke på trådens namn är det inte svårt att ta det för givet...Okej, tog för givet vi pratade webshopping![]()