Senaste nytt

SAS Webshopping

Bokade en värdering hos bjurfors igår tills på måndag. Får ringa imorgon och höra ifall jag får poängen annars får det väll bli en avbokning och sen boka igen om dem vill strula.

Vad tror ni?
Finns det nån speciell anledning till att du inte skulle få poängen efter värdering? Jag har fått det vid två tillfällen, ena gången fick jag visserligen påminna om poängen.

Jag tänker mest att innan va det något annat erbjudanden från någon matkasse. Tänker att det står uppdrag bokade från och med 21 och vi kom överens igår. Borde ju inte va några problem tycker jag.

Bokade en värdering med bjurfors i sthlm i våras via deras hemsida ”eurobonus kampanj” fyllde i eurobonus nr etc. Mäklaren meddelade efter värderingen att poängen 5K kommer in vid månads slutet dvs ca en månad blev det för oss. Misstänker att handpåläggning av mäklaren krävdes, då poängen inte var synliga som kommande i sas portalen.

Gjorde detta för ett tag sen och fast jag fyllt i EBB på deras hemsida frågade ändå mäklaren efter det när vi var klarar och skrev ner det i sina anteckningar. Så är säkert handpåläggning. Fick inom en vecka.

Gjorde detta för ett tag sen och fast jag fyllt i EBB på deras hemsida frågade ändå mäklaren efter det när vi var klarar och skrev ner det i sina anteckningar. Så är säkert handpåläggning. Fick inom en vecka.

Samma för mig, mäklaren tog också nr vid besök. Jag mailade sedan och frågade när det skulle komma och han sa att han gett nr vidare till ekonomiavd. Fick poängen efter typ 2-3v.

Conrad ger 75p/100kr denna vecka i shoppen. Jag är bl a ute efter ett par nya airpods men de tar tyvärr 500:- mer än de billigare konkurrenterna.

Det kanske finns något annat prisvärt för någon?

Jisses, helt plötsligt har det börja ramla in poäng helt ohämmat som jag väntat på i en evighet, kändes helt ologiskt. Eller har det börja ramla in för övriga också?

Jisses, helt plötsligt har det börja ramla in poäng helt ohämmat som jag väntat på i en evighet, kändes helt ologiskt. Eller har det börja ramla in för övriga också?
Jag tror att man ibland bara slumpmässigt blir ”the lucky one”. De har säkert anställda som manuellt går igenom användare med köande poäng >sakta< men säkert.

Toppen