Senaste nytt

SAS Webshopping

Tjenare,

Är det någon som kan rekommendera någon webshopping, som man genom köp kan få Eurobonuspoäng registrerade direkt?

Har läst om några exempel tidigare, men jag minns inte, och jag lyckas heller inte söka efter något. Så vore mycket tacksam för hjälp! Tack på förhand!

Jag behöver få 1 000 poäng in på mitt konto senast den 31/7. Har att göra med FlyPremium-nivån.

Tjenare,

Är det någon som kan rekommendera någon webshopping, som man genom köp kan få Eurobonuspoäng registrerade direkt?

Har läst om några exempel tidigare, men jag minns inte, och jag lyckas heller inte söka efter något. Så vore mycket tacksam för hjälp! Tack på förhand!

Lyko och CDON brukar gå på 3-4 timmar från köp till poäng på Eurobonus. Lyko kör med rabatt 20% med 20all som rabattkod just nu.

Tack så mycket för tipset!

Ska dock försöka att få nys om någon prenumeration, som kan ge 1 000 poäng vid nyteckning, och som inte kostar så mycket.

Jag minns Surftown, som gav runt 1 000 poäng för en billig penning, men mig veterligen gäller det enbart en gång per Eurobonusmedlem. Tur att det är 31 dagar denna månad. :D

Tjenare,

Jag behöver få 1 000 poäng in på mitt konto senast den 31/7. Har att göra med FlyPremium-nivån.

Nextory (just nu 1000p) kom för mig inom 24h
Både DI och DN (båda 1000p) tog ett par dagar.

Jag har för mitt att Sas Webshop hade Hotels.com?

Jag bokar boende rätt ofta via Hotels.com och Airbnb, har ni några tips vart man kan få poäng för dom här?

Toppen