MyBeat har 1 månads uppsägningstid, så det beror på om man kan säga upp det direkt efter beställningen, annars blir det nog 100 kr man måste betala.SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
MyBeat 1250p för nya kuner - Mobilabonnemang
50kr/mån de första 3mån.
4 öre per poäng om man bara behöver betala 50kr, tyvärr åker man väl på en UC eftersom man tecknar ett AB.
Tjenare,
Är det någon som kan rekommendera någon webshopping, som man genom köp kan få Eurobonuspoäng registrerade direkt?
Har läst om några exempel tidigare, men jag minns inte, och jag lyckas heller inte söka efter något. Så vore mycket tacksam för hjälp! Tack på förhand!
Tjenare,
Är det någon som kan rekommendera någon webshopping, som man genom köp kan få Eurobonuspoäng registrerade direkt?
Har läst om några exempel tidigare, men jag minns inte, och jag lyckas heller inte söka efter något. Så vore mycket tacksam för hjälp! Tack på förhand!
Jag behöver få 1 000 poäng in på mitt konto senast den 31/7. Har att göra med FlyPremium-nivån.
MyBeat har 1 månads uppsägningstid, så det beror på om man kan säga upp det direkt efter beställningen, annars blir det nog 100 kr man måste betala.