Senaste nytt

SAS Webshopping

Men bör som skrivits ovan inte ge några poäng längre. Den som vill kan givetvis prova ändå eftersom det är gratis.

SmartSelect_20190509-090651_Chrome.jpg

SmartSelect_20190509-090703_Chrome.jpg

Vimla fick jag poäng för, sa upp det när 50% slutade gälla och tecknade hallon för 1kr månaden i stället :)
Det är andra gången jag beställer hallon och de poängen är inte överförda än.

Blir lite spännande att se om redan utbetalade poäng dras tillbaka.

Kan ju ha varit någon som beställde hundratals kort och då blir de ju en dyr historia för dem.

Poängen från Operator One drogs ju tillbaka, även de som förtjänat dem enligt reglerna blev utan.

Provade på min första restaurang som ger Eurobonuspoäng häromveckan, självklart föll det på Movitz som ger 200p/100kr. Jag har inte så stor erfarenhet av matställen i Stockholm men jag gillade det skarpt, riktigt gott, stora portioner och väldigt mysig bar och restaurang!

Nu undrar jag om det är någon som har erfarenhet av hur lång tid det brukar ta att få poängen in på kontot? Kommer de dyka upp på "Poäng på väg till dig", samma som de köp man gör genom SAS-webshoppen?

Givetvis drog jag mitt Eurobonuskort först innan jag betalade (tack för rådet!) fick ett kvitto efter jag dragit Eurobonus-kortet där det står "Köp - MEDGES EJ - Kortfel". Börjar ana oråd nu.... Hur vet jag om poängen har registrerats?

Toppen