Senaste nytt

SAS Webshopping

Samma här. Kom sent igår kväll.

Efterreggade Dagens Industri för sex veckor sedan och fick mail att de ska kontakta butiken för validering. Har inte hört något ännu. Får väl vänta och se om de kommer. Hur har det gått för er andra med DI? Någon som fått poäng för gratis provmånad när de kört kampanj?
Har också problem med DI, lite konstigt att Dn funkar perfekt men DI inte, båda har ju samma ägare.

Hade lite problem med DN också. Men där kom poängen knappt fyra veckor efter jag mailat dem.
Hela webshoppen verkar vara ett lotteri, jag fick poängen för DN inom en timme. Förstår inte heller hur man hittar sin faktura från DI för att efterregistrera, man får väl ingen då provperioden var gratis?

Hela webshoppen verkar vara ett lotteri, jag fick poängen för DN inom en timme. Förstår inte heller hur man hittar sin faktura från DI för att efterregistrera, man får väl ingen då provperioden var gratis?
Som kommande poäng ska du kanske tillägga, eller är de redan på Eurobonuskontot?
Viktigt att påpeka så att inte nybörjarsamlare tror att man kan få snabba poäng via portalen.

Jag fick ett mail med orderbekräftelse, ingen ren faktura. Men jag skickade med en skärmdump på den när jag efterreggade.
Här för mig att jag tog skärmdump av min prenumeration eller nån bekräftelse som fanns när jag loggat in på mitt konto på DI. Nu fick jag ju aldrig poängen så inte de bästa att ta efter men där fanns nått i alla fall.

Jag köpte deras förra året och då hade dom bara lådan som också finns i år. Tror den var ca 60cm hög. Den variant som är en 3D gran verkar vara i samma höjd

Granen fanns även förra året men sålde slut snabbt. Vi hade den och stämmer nog med ca 60cm (även på årets). Beställt med EB kampanjen och fått poängen redan. Gällande design så var den faktisk hyfsat stilren och vi öppnade lådor/kulorna försiktigt så vi kunde hänga tillbaka dessa för att den inte skulle se för naken ut ju längre julen närmade sig.

Toppen