Senaste nytt

SAS Webshopping

Hej - var kan man se "poäng på väg"?
Har ett köp på Dustin från Mars 2018 där inte poängen dykt upp. Jag efterregistrerade nån gång i Juni men fortfarande inte sett några poäng...

Idag fördes poängen för mitt köp på DI över.

Köpet genomfört 2018-08-21.

Vet inte om jag är mest överraskad eller chockad över att det gick så "fort". Kanske till och med lite glad.

Men enligt trådens favorit-citat.. "plötsligt så händer det".

Idag fördes poängen för mitt köp på DI över.

Köpet genomfört 2018-08-21.

Vet inte om jag är mest överraskad eller chockad över att det gick så "fort". Till och med lite glad.

Men enligt trådens favorit-citat.. "plötsligt så händer det".

hehe samma här, de verkar ha jobbat på lite den senaste veckan för jag har fått över en 7-8 köp till överförda poäng. Men jag har fortfarande köp från 2016 som inte gått över :-D

denna webbshop är outsourcad
Ja, det har den (väl?) varit sedan starten för ett antal år sedan. Företaget bakom det här driver ett antal liknande ”samarbeten” med idrottsföreningar och andra medlemsprogram som levererar ”köpare” till butiken. Jag tror inte SAS Eurobonus kommer att ta över den här delen alls, det verkar inte rimligt.

Ja, det har den (väl?) varit sedan starten för ett antal år sedan. Företaget bakom det här driver ett antal liknande ”samarbeten” med idrottsföreningar och andra medlemsprogram som levererar ”köpare” till butiken. Jag tror inte SAS Eurobonus kommer att ta över den här delen alls, det verkar inte rimligt.

Jag visste inte att den var outsourcad, jag tog för givet att den sköttes av SAS ihop med Plusdeal. Hur som helst så tycker jag att det är oerhört lite fokus på denna shop, speciellt eftersom hela eurobonusgänget igår pratade om att målet var att den stora massan (av deras kunder) skulle lära sig att spela ”eurobonusspelet”.

Toppen