Logga in i portalen och klicka på ditt namn, -Account.Hej - var kan man se "poäng på väg"?
Har ett köp på Dustin från Mars 2018 där inte poängen dykt upp. Jag efterregistrerade nån gång i Juni men fortfarande inte sett några poäng...
Idag fördes poängen för mitt köp på DI över.
Köpet genomfört 2018-08-21.
Vet inte om jag är mest överraskad eller chockad över att det gick så "fort". Till och med lite glad.
Men enligt trådens favorit-citat.. "plötsligt så händer det".
Jg fick info av Eurobonuspersonal igår på SAS Event att denna webbshop är outsourcad och att dom är medvetna om dess brister. Jag fick dock inget besked på hur och om dom tänker ta över ovh driva den i egen regi eller inte.
Ja, det har den (väl?) varit sedan starten för ett antal år sedan. Företaget bakom det här driver ett antal liknande ”samarbeten” med idrottsföreningar och andra medlemsprogram som levererar ”köpare” till butiken. Jag tror inte SAS Eurobonus kommer att ta över den här delen alls, det verkar inte rimligt.denna webbshop är outsourcad
Ja, det har den (väl?) varit sedan starten för ett antal år sedan. Företaget bakom det här driver ett antal liknande ”samarbeten” med idrottsföreningar och andra medlemsprogram som levererar ”köpare” till butiken. Jag tror inte SAS Eurobonus kommer att ta över den här delen alls, det verkar inte rimligt.