Senaste nytt

SAS Webshopping

Är det någon som t.ex. testat handla kläder på Stayhard (84 poäng per 100kr) för ett par tusenlappar för att sedan om man valt att returnera något (klädesplagg som inte satt bra t.ex.) har det då avräknats från poängen eller har man fått behålla poängen från hela köpet?

Fortfarande ingen som vet vad som gäller? :)

Poängen lär väl inte komma in ändå innan öppet köp går ut så är väl ett icke problem? Men jag har fått krediterat poäng vid retur till tex Dustin, dvs när ordern verifierades 8v senare så baserades poängen på det nya beloppet.

Poängen lär väl inte komma in ändå innan öppet köp går ut så är väl ett icke problem? Men jag har fått krediterat poäng vid retur till tex Dustin, dvs när ordern verifierades 8v senare så baserades poängen på det nya beloppet.

Precis min tanke. I enstaka fall kanske man får poängen men precis som @palmen skriver så är det inte alls bra att sätta något sådant i system.

Lite som att betala med ett kreditkort men göra återköpet på ett debitkort kopplat till sitt bankkonto. Det går och man får ”gratis” poäng men inget man ska sätta i system.

Någon som försökt att beställa ett startpaket för kontantkort från Tre och fått några poäng? Kostar 0 kr. Jag provade igår men jag har inte fått något mail än om att mina poäng skulle vara på väg. Står ju ingenstans i villkoren att man måste köpa en telefon eller abonnemang men de kanske inte vill ge iväg poäng gratis?

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Fått ngt? Gjorde själv en beställning på det för 0 kr, inget reggat i portalen iaf..

Fått ngt? Gjorde själv en beställning på det för 0 kr, inget reggat i portalen iaf..
Nej, inget än. Gjorde även en beställning på Hallon (är väl dotterbolag till Tre?) men jag har inte fått något där heller. Har faktiskt fyra beställningar lagda just nu där jag inte har fått något meddelande om att poängen är på väg. Lite dåligt kan tyckas. Blir väl till att efterregistrera när åtta veckor har gått...

Nej, inget än. Gjorde även en beställning på Hallon (är väl dotterbolag till Tre?) men jag har inte fått något där heller. Har faktiskt fyra beställningar lagda just nu där jag inte har fått något meddelande om att poängen är på väg. Lite dåligt kan tyckas. Blir väl till att efterregistrera när åtta veckor har gått...

Hallon körde jag tidigare och det funkade bra..

Fast meddelande om poäng på väg får jag nog max på 1 av 10 ordrar.

Gjorde en förfrågan på vart mina poäng från hallon tagit vägen, beställde i julas. Fick ett svar från SAS för ca en månad sedan att dom kontaktad hallon och om inte poängen kommer inom 8 veckor så anses detta ärende som avslutar från deras sida. Helgalet om poängen inte kommer enligt mig.

Toppen