Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag fick mina poäng direkt ifrån DI i våras. Sen glömde jag säga upp eländet och det kostade mig 399kr. Skickade ett mail om uppsägning, men dom har fortsatt dra i två månader till via Klarna. Nu har jag både ringt och mailat, skulle få tillbaka för dom två sista avdragen men ingenting har hänt.
Dyrköpta poäng detta. :mad:

Jag fick mina poäng direkt ifrån DI i våras. Sen glömde jag säga upp eländet och det kostade mig 399kr. Skickade ett mail om uppsägning, men dom har fortsatt dra i två månader till via Klarna. Nu har jag både ringt och mailat, skulle få tillbaka för dom två sista avdragen men ingenting har hänt.
Dyrköpta poäng detta. :mad:

Står inför en liknande situation med DN. Fick poängen ganska omgående. Loggar in och försöker säga upp men då säger sidan att ingen prenumeration finns. Ändå tar dom betalt för er...
Har stoppat betalning hos Klarna och skapat ett ärende, får se hur det slutar.

Hur lyckades du stoppa betalningen hos Klarna? Har chattat med deras kundtjänst och dom kunde inte hjälpa mig med det.

Jag har appen från Klarna och fick en push imorse om en uppkommande betalning. Klickade helt enkelt på rapportera problem och att jag inte fått produkten.
Då stoppas betalningen tills det retts ut = notis skickas till DN att hantera ärendet.
Ringde sen DN nu precis också och dom hade fått notisen och strök ganska snabbt fakturan.

Är det någon som t.ex. testat handla kläder på Stayhard (84 poäng per 100kr) för ett par tusenlappar för att sedan om man valt att returnera något (klädesplagg som inte satt bra t.ex.) har det då avräknats från poängen eller har man fått behålla poängen från hela köpet?

Någon som använt sig av Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
AUTODOC - bildelar i nätaffär med över 1 miljon reservdelar
och då menar jag inte bara poäng utan leveranser etc. i allmänhet.

Leverans från Tyskland, sidan är väldigt lik Bildelaronline24: köp reservdelar och bildelar billiga på nätet samma företag?

har handlat från dom dock ej via EB-shoppen så vet ej hur det funkar med poäng men som butik funkade det bra, fick delen snabbt och var av rätt märke och modell (vissa andra har en förkärlek för att byta ut tex Bosch till en östeuropeisk motsvarighet då de har "eller liknande del av samma kvalitet" någonstans i fintexten.

En fråga kring det här med poäng och "poäng på väg till dig". Läst igenom en del i tråden här och det pratas om att man ska efterregistrera poäng om man inte fått de inom 8 veckor osv.

Men så länge de återfinns under "poäng på väg till dig" - behöver jag oroa mig då? Kan de plötsligt försvinna då?

En fråga kring det här med poäng och "poäng på väg till dig". Läst igenom en del i tråden här och det pratas om att man ska efterregistrera poäng om man inte fått de inom 8 veckor osv.

Men så länge de återfinns under "poäng på väg till dig" - behöver jag oroa mig då? Kan de plötsligt försvinna då?
Min bild är att ifall de finns där så är de ju i alla fall registrerade. Sedan är det inte sagt att de flyttar över dem inom 8 veckor. När de gått mer tid så har jag mailat o klagat att de inte flyttat över men har ju inte behövt hålla på med kvitton etc. då.

Någon som försökt att beställa ett startpaket för kontantkort från Tre och fått några poäng? Kostar 0 kr. Jag provade igår men jag har inte fått något mail än om att mina poäng skulle vara på väg. Står ju ingenstans i villkoren att man måste köpa en telefon eller abonnemang men de kanske inte vill ge iväg poäng gratis?

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Toppen