Jag tröttnade då jag också haft 3 "Poäng på väg till dig" poster varav två av dom var köp i mars och Juni.Väntar fortfarande på 5 företag sen över 1 månad tillbaka. "Poäng på väg till dig" finns de, bara sätt in poängen då? Vad är det som är svårt?
Inget för mig än och fick inga dubbla poäng.Jag fick idag rekordsnabb överföring för köp på InkClub (kampanj 120p/100kr) i söndags. Poängen kom idag, alltså efter endast 4 dagar![]()
Jag tröttnade då jag också haft 3 "Poäng på väg till dig" poster varav två av dom var köp i mars och Juni.
Mailade och inget hände men efter ett samtal till Plusdeal fick jag in poängen på en timme.
PlusdealPlusdeal? Berätta gärna, pallar inte vänta längre![]()
Har inte hört nånting från Ink Club än. Börjar fundera på om jag glömde inaktivera min ad blocker.Handlade på Ink Club torsdag i veckan. Samma kväll fick jag mail om att poängen var på gång men kunde ta upp till 8 veckor innan de landade på kontot. Nästa dag var poängen mycket oväntat på kontot - så snabbt har det då aldrig gått förut.
Excel med kalenderkoppling?Den som kommer på något slags verktyg/API för att ha koll på beställningar, poäng och 8v reminder kommer få donationer från mig iallafall!
Kör excel idag men inte så haj på kopplingar. :/Excel med kalenderkoppling?