Senaste nytt

SAS Webshopping

Vad är det som tar 2 månader att registrera? Fick nästan mina poäng från flygbussarna direkt x 2. Någon som har fått sina poäng från DN, Hallon och Vimla, mat.se? Jag har de 3 första på "poäng på väg".

Någon som har erfarenhet av att använda sas webbshop offers fast i fysiska butiker? burkar det funka?
i mitt fall handlar det om euromaster, kikar på sommardäck och kommer att hantera det på min lokala euromaster verkstad, dock undrar jag om jag kan få poäng om jag beställer i butiken, så att de kan lägga ihop allt med arbete etc på ett bräde, eller om jag måste beställa däcken själv i webportalen, få hem skiten och sedan köra till verkstaden...blir mycket hassel för 800 poäng isf.
Det kommer inte att fungera.

Det kommer inte att fungera.
ok, störigt. men då får jag beställa, få hem dem och sedan lämna ner i så fall, får kolla om de då vill ta mer betalt på min lokala för jobb/hantering.
Då antar jag att det är samma på alla butiker. synd om de fysiska butikerna, för på större köp utan ett brådskande "på studs" behov kommer man ju då bara gå hem och beställa via portalen...

ok, störigt. men då får jag beställa, få hem dem och sedan lämna ner i så fall, får kolla om de då vill ta mer betalt på min lokala för jobb/hantering.
Då antar jag att det är samma på alla butiker. synd om de fysiska butikerna, för på större köp utan ett brådskande "på studs" behov kommer man ju då bara gå hem och beställa via portalen...
Det beror på. I vissa fall kan du beställa och betala online, men hämta ut i butik. Då går det att få poäng eller annan kick back via affiliate.

Men det finns andra erbjudanden för fysiska butiker: SAS EuroBonus

Finns en tråd om det med, men sitter på mobilen så kan inte länka.

Toppen