Magiskt, jag väntar fortfarande på mina men förhoppningarna gick upp sådär 1000%. Har försökt få kvitto/faktura från Hallon i 2 veckor utan lyckas då jag slängde följesedeln av misstag.Fick precis mail om att mina poäng från hallon.se nu kommit in. Jag köpte kontantkortet!
+1Magiskt, jag väntar fortfarande på mina men förhoppningarna gick upp sådär 1000%. Har försökt få kvitto/faktura från Hallon i 2 veckor utan lyckas då jag slängde följesedeln av misstag.
Gjorde du något speciellt eller fick du bara ett mail igenom att vänta?Fick precis mail om att mina poäng från hallon.se nu kommit in. Jag köpte kontantkortet!
Noll dagar till konsum tyvärr. Verkar helt godtyckligtVet ni på ett hum hur lång tis det bruka ta att få in poäng därifrån till kontot? Gjortt massa annat köp i början på januari som jag ännu inte fått över till kontot.
Poäng från Gymgrossisten har alltid (10+ gånger) gått in direkt. Radisson är hit or miss, från direkt överföring till en evighet.Säger det åter igen.
Handlade på gymgrossisten idag, poängen registrerade direkt på kontot inom någon timme.
Riktigt jävla bra som vanligt![]()