SAS Webshopping

• Thread starter Thread starter Andreas Eriksson
  • Start date Start date
HCas skrev:Inget från DI, enkronan det skulle kosta har heller inte dragits. Kanske att poängen kommer när de drar och bokför slanten?Klicka för att utvidga...
jag fick mail från EBportalen om att DI-köpet registrerats så det borde komma poäng från den. Mailet kom ca 1h efter att jag signat upp

Aih890 skrev:Hallons erbjudande är rätt bra:Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SASTjäna 1 110 poäng per köp, ett Mobilabonnemang LITEN kostar 49kr/mån, 25 GB extra surf, ingen bindningstid. Man får skaffa 5 st nummer.Dom har inte dragit enkronan för mig heller. Skickade ett mail till dom om det, får väl se vad dom säger.Klicka för att utvidga...

Gäller dock bara en gång per kund och nya kunder. Verkar ha erbjudande rätt ofta också så att man får 1600 poäng eller nått sådant istället. Signade upp för någon vecka sedan på det.

Inklub har en bra deal just nu via portalen. 120 poäng /100 kr, fick dessutom in poängen efter ca 3 timmar.

Kanske fel tråd, men Restaurang Movitz i Gamla Stan, Stockholm ger 200p/100SEK. Jag har uppgiften bekräftad från hovmästaren via mail. Det låter generöst. Någon som varit där och dragit in så mkt poäng?

CJR skrev:Kanske fel tråd, men Restaurang Movitz i Gamla Stan, Stockholm ger 200p/100SEK. Jag har uppgiften bekräftad från hovmästaren via mail. Det låter generöst. Någon som varit där och dragit in så mkt poäng?Klicka för att utvidga...
Bekräftar att ration är korrekt, och att poängen kommer in utan strul. Se bara till att hovmästaren är den som tar betalt, då vanliga servisen inte är helt kunnig på hur det fungerar. Hovmästaren på Movitz är nog den som är bäst på EB processen av alla restauranger i Sthlm. Har käkat på flera där dom haft 0 koll

robertkniv skrev:Bekräftar att ration är korrekt, och att poängen kommer in utan strul. Se bara till att hovmästaren är den som tar betalt, då vanliga servisen inte är helt kunnig på hur det fungerar. Hovmästaren på Movitz är nog den som är bäst på EB processen av alla restauranger i Sthlm. Har käkat på flera där dom haft 0 kollKlicka för att utvidga...
Det låter mycket bra. Räcker det att man uppger sitt EB-nummer och ser till att få det på kvittot? Vet du om de tar American Express?

CJR skrev:Det låter mycket bra. Räcker det att man uppger sitt EB-nummer och ser till att få det på kvittot? Vet du om de tar American Express?Klicka för att utvidga...
Nej, du tar med ditt EB kort (kortet utan betalfunktion) som dras i maskinen innan du drar valfritt betalkort. Annars får du inga poäng, går inte att efterregistrera mot uppvisande av kvitto.

Reggade mig på DI.se idag, tog mindre än en timme att få mailet från SAS Online Shopping.

Likaså för Zetland, som för övrigt ej fungerade förut men nu, med ny mail, funkade det perfekt!

Är det bara jag som irriterar mig på den @#*#*! reklambannern som följer med vid scrollning på di.se? Värdelöst.

Ett tips som har funkat för mig är att kontakta dom när dina äldsta är 8 veckor och be dom se över dina kommande poäng. De två senaste tillfällerna har dom då öven kört över allt annat i listan, saker som inte varit mer än en vecka gammalt.

Back