Nej tyvärr, de har inte hamnat under "kommande poäng" ÄN iaf...Okej har du fått de under kommande poäng?
Hoppas de får svar snart![]()
Nej tyvärr, de har inte hamnat under "kommande poäng" ÄN iaf...Okej har du fått de under kommande poäng?
Hoppas de får svar snart![]()
Fick du något kvitto på köpet?Jag fick inte heller upp poäng från Hallon under inkommande. Efter tre mail så fick jag svar där de bad mig skicka in orderbekräftelse eller kvitto. Får se vad som händer (jag beställde ett kontantkort).
Fick du något kvitto på köpet?
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?
Svenska fungerar bra!, men det kan ta rätt lång tid att få svar, helt klart längre en en vecka,Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?
+1Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?