patteng skrev:Inte för oss som har köpt kontantkort.Eller har du köpt kontantkort och det har registrerats för dig?Klicka för att utvidga...
49 kr abonnemang .
Samma för frun. Redan reggat hos henne .
patteng skrev:Inte för oss som har köpt kontantkort.Eller har du köpt kontantkort och det har registrerats för dig?Klicka för att utvidga...
Jag körde iof Vimla men inget där heller.Dotse skrev:Ser ut som det inte bara är jag som har problem med registrerade poäng på hallon kontantkort. Köptes igår vid 18 och har ännu inte fått något mail. Brukar alltid fungera felfritt via andra butiker.Någon som fått poäng registrade som köpt kontantkort? Trist om man går miste om de1666 poängen.Klicka för att utvidga...
Perikles skrev:Hur länge har man på sig att efterregistrera?Jag har flera transaktioner under "poäng på väg till dig" där den äldsta är ifrån juli...Klicka för att utvidga...
Okej har du fått de under kommande poäng?patteng skrev:Fick mail idag av SAS angående kontantkort-köpet på Hallon, kundtjänst säger att de väntar bekräftelse på köpet från butiken(Hallon/3)Klicka för att utvidga...
Nej tyvärr, de har inte hamnat under "kommande poäng" ÄN iaf...Dotse skrev:Okej har du fått de under kommande poäng?Hoppas de får svar snartKlicka för att utvidga...
Fick du något kvitto på köpet?Hubert skrev:Jag fick inte heller upp poäng från Hallon under inkommande. Efter tre mail så fick jag svar där de bad mig skicka in orderbekräftelse eller kvitto. Får se vad som händer (jag beställde ett kontantkort).Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Fick du något kvitto på köpet?Klicka för att utvidga...
HCas skrev:Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?Klicka för att utvidga...
Svenska fungerar bra!, men det kan ta rätt lång tid att få svar, helt klart längre en en vecka,HCas skrev:Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?Klicka för att utvidga...
+1HCas skrev:Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?Klicka för att utvidga...
HCas skrev:Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?Klicka för att utvidga...