Senaste nytt

SAS Webshopping

Om du tar bort 2 av 3 dubbel postningar så ska jag svara dig. :p

Jag betalade med mitt MC premiumkort och ser poängen bland trasanktionerna där. Framkommer inte som en egen inne i SAS-appen.
jag har stora problem med att systemet inte visar mina inlägg som postade, ser ut som att det bara "står och tuggar" ett tag sedan går det tillbaka till posten, den slutar tänka. Provar igen och ett tu tre funkar det men även tidigare försök har gått igenom, störigt.
Tack för svar

var lite inlägg i tråden: http://www.businessclass.se/forum/t...remium-2-4-mars-2018.92761/page-7#post-696905

men värt att nämna här också att även utan mastercard kampanjen så har inkclub kampanj denna v:
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

120p per 100 sek och om man dessutom betalar med mastercard premium ytterligare 30p, så 150p/100 sek är svårslaget.
Rengöringsmedel, eltandborthuvuden, ett gäng kaffekapslar (ska fungera till Nespresso tydligen), dammsugarpåsar, lite batteri och glödlampor. ett tu tre hade man samlat saker för ett par tusen som man ändå behövde, bättre handla här och samla bra med poäng istället för lokala ICA Maxi...

I helgen så fanns det möjlighet att gå vidare till Hotels.com från shoppingportalen för att få poäng. Glömde dock ta kort på det och vet inte om det var något misstag då det nu inte finns längre och kan inte minnas mig sett det tidigare än i helgen heller. Någon som fick ett kort på det? så man kan använda det om det strular med poängen då det känns som det ofta blir strul med poäng? Bokar man via sas vanliga sida där det är powered by hotels så är ju priserna lite högre än direkt på hotels sida så detta var ju riktigt bra, kanske därför det är borta igen.

Webläsaren har i alla fall sparat länken men nu kommer man bara till vanliga startsidan.
Shop og tjen EuroBonus point - SAS (håll musen över så ser ni länktexten

Jag hade samma problem, gjorde en ganska stor bokning men glömde bort screenshoot :(
Dock så hittade jag en google cachad kopia från den Feb 12 :):

veckans tips är väl Kronans apotek.
1. bonuspoäng nu, 82p/100:-
2. de tar Amex så ytterligare dina poäng beroende på kort.
3. du kan handla receptbelagda mediciner och betala och samla poäng, och samtidigt jobba mot högkostnadskort (om det nu är aktuellt).
4. de har ofta webbpriser, som är avsevärt lägre än i butik. t.ex plåster kostar ca 20 istället för 35-40.
5. handlar du inte jättemycket eller jättestora saker så har du det ofta i brevlådan inom 24h.

var lite inlägg i tråden: http://www.businessclass.se/forum/t...remium-2-4-mars-2018.92761/page-7#post-696905

men värt att nämna här också att även utan mastercard kampanjen så har inkclub kampanj denna v:

120p per 100 sek och om man dessutom betalar med mastercard premium ytterligare 30p, så 150p/100 sek är svårslaget.
Rengöringsmedel, eltandborthuvuden, ett gäng kaffekapslar (ska fungera till Nespresso tydligen), dammsugarpåsar, lite batteri och glödlampor. ett tu tre hade man samlat saker för ett par tusen som man ändå behövde, bättre handla här och samla bra med poäng istället för lokala ICA Maxi...

Blev en del på ink club.. Men inte sjutton dök det upp några poäng inte.. Blir väl till att retroregga

Toppen