Senaste nytt

SAS Webshopping

D

Deleted member 4971

Guest
Äntligen kom poängen in! 16 veckor senare.
Fruktansvärt dåligt av både SAS och sammarbetspartners.

Jag mailade SAS i 5 veckor och fick aldrig någon hjälp, de visste inte ens om att de hade en shoppingportal.

2 köp är dock fortfarande inte registrerade, inte ens som kommande!

Hade också fått in 1137 poäng när jag kollade nyss, 2 mail krävdes! Men håller med dig, det här borde fungera smidigare :/
 

magost

Medlem
Är det någon som fått poäng från bythjul.com?

Jag saknar fortfarande poängen från ett köp av nya sommardäck från bythjul.com den 17-Mars.
Efter sedvanlig väntan reklamerade jag detta till supporten på SAS-portalen, skickade in fakturan,
och fick detta svar den 23-Maj:

"Hi Magnus
Thank you
We will investigate and get back to you.
Please allow up to 60 days for untracked purchase to be solved.

Best regards
xxxxx // Support
SAS EuroBonus Point Shop"

Inget har hänt sedan dess, men den 25:e Juli då är det dags att gå på dem igen...
Inget för den glömske denna portal :(
 

Patrik

Medlem
Jag fick ovanligt snabbt ifrån bythjul.com, däremot har jag saknade poäng från pixmania, men där får jag nog skylla mig själv som köpte därifrån, de har ju ett inte helt fläckfritt rykte.
 

rob74

Medlem
Idag trillade drygt 3.000 poäng från CDon samt Dustin in. Köpen gjordes i slutet av juni.
Så inte så farlig överföringstid för dessa köp, kan jag tycka.
 

Harnos

Medlem
Fick poäng idag för köp hos Footway i april men inte för köpen hos cdon och inkClub i juni, bägge syns som pendling.
Inte ett spår av mitt köp hos HP i maj, blir till att kontakta supporten igen :mad:
 

jumbooze

Medlem
En liten OBS! om miniinthebox (Shop and earn points
Om du handlar där så importerar du från Kina och kan behöva betala tull.
Nåja det går säkert betala tull med ett kort som ger poäng men det kan bli lite dyrare än vad man tänkt :D
 

magost

Medlem
Väntar fortfarande på poängen från bythjul.com sedan i våras.
Har mailat 7-8gånger. La in request med det nya formuläret nu så får vi se hur det går...
 
Toppen