Senaste nytt

SAS Webshopping

D

Deleted member 4971

Guest
Jag har också en transaktion (Webhallen) från 4 februari på 1137 poäng som fastnat. Sist jag handlade 17 oktober 2013 fick jag in poängen 10 februari 2014 när jag skickade ett e-brev till kundtjänst.
 

Impendill

Medlem

Jahopp... Då var även Webhallen borttagna från shoppingportalen hos SAS.
Antar att man kan glömma de 3500 extrapoäng jag skulle få då jag handlade hos dem i februari.

Har mailat SAS säkert 20 gånger vid det här laget utan att få någon hjälp.
Ringer man Eurobonus-support så vet de inte ens om att det finns en sådan shoppingportal på sas.se

Är inte detta ett avtalsbrott ?
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jahopp... Då var även Webhallen borttagna från shoppingportalen hos SAS.
Antar att man kan glömma de 3500 extrapoäng jag skulle få då jag handlade hos dem i februari.

Har mailat SAS säkert 20 gånger vid det här laget utan att få någon hjälp.
Ringer man Eurobonus-support så vet de inte ens om att det finns en sådan shoppingportal på sas.se

Är inte detta ett avtalsbrott ?

Klart vi ska få våra poäng, jag lovar att det kommer lösa sig :)
 
Jag handlade som något annat land på CDON ett tag. Har för mig man fick 100poäng istället för 10 som det var via Svenska sidan.
 
Även jag har poäng som inte kommer. Har en från februari (Timarco) och en från mars (Nelly) som står under pending. Har även en från Ellos som inte ens dykt upp under pending. Det köpet gjordes i Mars.
Har mailat och dom säger att dom jobbar på det. Ganska dåligt jobbat i min mening.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Fått svar!

"Hi Christer

We have asked Webhallen for validation for your purchase.
They will validate the purchase as soon as possible, then we will be able to transfer your pending extrapoints.

Best regards

xxxxx // Support
SAS EuroBonus Point Shop"
 

rob74

Medlem
Var ett tag sedan jag handlade här, men nu slängde jag faktiskt just in en lite större beställning hos CDON.
Då får vi se när poängen landar... ;)
 

Impendill

Medlem
Äntligen kom poängen in! 16 veckor senare.
Fruktansvärt dåligt av både SAS och sammarbetspartners.

Jag mailade SAS i 5 veckor och fick aldrig någon hjälp, de visste inte ens om att de hade en shoppingportal.

2 köp är dock fortfarande inte registrerade, inte ens som kommande!
 
Toppen