Senaste nytt

SAS Webshopping

Greenelys kampanj för 8000 poäng är förlängd resten av veckan. Får dock ett felmeddelande varje gång jag ska registrera, på olika enheter och med/utan cookies. Kundtjänst är såklart stängd hela helgen. Gör mig smått orolig att ens testa tjänsten; borde jag skippa?

Greenelys kampanj för 8000 poäng är förlängd resten av veckan. Får dock ett felmeddelande varje gång jag ska registrera, på olika enheter och med/utan cookies. Kundtjänst är såklart stängd hela helgen. Gör mig smått orolig att ens testa tjänsten; borde jag skippa?
Såg också de förlängt och försökte också registrera, med samma problem. Testade också olika enheter/webbläsare utan framgång

Amazon funkade bra för mig med safari. Loggade in på sas, vidare till Amazon där jag inte var inloggad under tiden jag lade varan i korgen men loggade in som vanligt i slutskedet av beställningen. Varan skickades igår och fick mailet från sas idag nu på morgonen. Jag var lite orolig eftersom jag varit inloggad på tyska Amazon på den här datorn men det här blir bra! :)

Det var nog väl optimistiskt. Det är ju en mycket specifik instruktion om hur man måste göra för att det skall funka så jag antog tvärtom att det skulle strula 9/10. Varför chansa? :)

Det har dock funkat 5/5 varor nu, poäng på väg nästan direkt efter ”item shipped”. Alla varor lagda i samma varukorg och en betalning.
Det står väl inte i instruktionerna att det inte går att använda appen? Skulle vara sjukt irriterande om det inte fungerade eftersom länken öppnar appen.

Jag beställde via appen i fredags, fick leverans i lördags och mail om poäng måndag 05:00.

Det står väl inte i instruktionerna att det inte går att använda appen? Skulle vara sjukt irriterande om det inte fungerade eftersom länken öppnar appen.

Jag beställde via appen i fredags, fick leverans i lördags och mail om poäng måndag 05:00.

Nej det står inte. Jag hade bara inga förhoppningar att något annat än webbläsare skulle funka, och eftersom man inte kan efterregistrera dessa köp ansåg jag det onödigt att chansa.

Men då vet vi att det funkar med appen :)

Det var nog väl optimistiskt. Det är ju en mycket specifik instruktion om hur man måste göra för att det skall funka så jag antog tvärtom att det skulle strula 9/10. Varför chansa? :)

Det har dock funkat 5/5 varor nu, poäng på väg nästan direkt efter ”item shipped”. Alla varor lagda i samma varukorg och en betalning.

Nu kom Amazon poängen. Perfekt. Skönt att det funkade med appen. Handlar rätt mycket på Amazon.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen