JohanW
Medlem
Glöm det. Har samma förfarande som andra. Skeppat, sen poäng dagen efter. Bara bortskämd med Prime så tänker alltid dagen efter leverans.Har poäng på väg idag men står skeppas på tisdag.
Glöm det. Har samma förfarande som andra. Skeppat, sen poäng dagen efter. Bara bortskämd med Prime så tänker alltid dagen efter leverans.Har poäng på väg idag men står skeppas på tisdag.
Såg också de förlängt och försökte också registrera, med samma problem. Testade också olika enheter/webbläsare utan framgångGreenelys kampanj för 8000 poäng är förlängd resten av veckan. Får dock ett felmeddelande varje gång jag ska registrera, på olika enheter och med/utan cookies. Kundtjänst är såklart stängd hela helgen. Gör mig smått orolig att ens testa tjänsten; borde jag skippa?
Det står väl inte i instruktionerna att det inte går att använda appen? Skulle vara sjukt irriterande om det inte fungerade eftersom länken öppnar appen.Det var nog väl optimistiskt. Det är ju en mycket specifik instruktion om hur man måste göra för att det skall funka så jag antog tvärtom att det skulle strula 9/10. Varför chansa?
Det har dock funkat 5/5 varor nu, poäng på väg nästan direkt efter ”item shipped”. Alla varor lagda i samma varukorg och en betalning.
Det står väl inte i instruktionerna att det inte går att använda appen? Skulle vara sjukt irriterande om det inte fungerade eftersom länken öppnar appen.
Jag beställde via appen i fredags, fick leverans i lördags och mail om poäng måndag 05:00.
Nej - har du valt Sverige som land?Amazon verkar vara borta nu från online shoppen?
Opps, hade tydligen på engelska.Nej - har du valt Sverige som land?
Det var nog väl optimistiskt. Det är ju en mycket specifik instruktion om hur man måste göra för att det skall funka så jag antog tvärtom att det skulle strula 9/10. Varför chansa?
Det har dock funkat 5/5 varor nu, poäng på väg nästan direkt efter ”item shipped”. Alla varor lagda i samma varukorg och en betalning.